360 eller sw 180?

• Trådstartare Trådstartare stubbis_jr
  • Start datum Start datum
S

stubbis_jr

Guest
360 eller sw 180?
Bara en kort fråga om en skitsak.

Men, vilket satte ni först, 360 eller sw 180?

Bara för lite ointressanta fakta, vill jag veta ;)

(Själv satte jag 3:an först)

Senast ändrad:
360 eller sw 180?
vet inte.. de är ju typ inte så svårt..
men tror jag körde 3an först.. sen sw 1an när jag kom på att man kunde åka baklänges

360 eller sw 180?
samma sak som jeppenator, tror fler drog 3an först eftersom man kanske inte tänkte på att man kunde åka baklänges ^^

360 eller sw 180?
Jag satte nog 3an först, Sen när jag kom på att man kunde åka baklänges så vart den sw 1.. Go Jul..

360 eller sw 180?
Slår vad om att ni som säger 360 egentligen gjort sw180 först, utan att tänka på det speciellt mycket. Man gör ju det i stort sett hela tiden men switchar och ska tillbaka, lättar ni från marken i något litet skutt då så har ni ju switchat en 180.

Sw180 för mig, l33t sen 360 med stav i bröst + sprickor i revben.

360 eller sw 180?
Sw 1:an , sätter inte 3:a :S
en liten fråga bara .... är jag udda om jag sätter bf men inte 3:a ? :D

360 eller sw 180?
mmmmm, 3a gjorde man ju inanan man fattat att nab kubde köra baklänges typ, så de kommer ju först naturligt, men alla minibarn som kör nu har ju twintipps så dom kör nju sw först...

360 eller sw 180?
mmmmm, 3a gjorde man ju inanan man fattat att nab kubde köra baklänges typ, så de kommer ju först naturligt, men alla minibarn som kör nu har ju twintipps så dom kör nju sw först...

360 eller sw 180?

360 eller sw 180?

360 eller sw 180?
PlumM sa:
"Självklart har jag satt båda dom själv för längesen". Va i helvete
faktiskt. varför är det självklart? kaxar du eller?

edit: ska inte h8a på julafton, vad bra att du satt dom för länge sen, men det är inte alla som gjort 360 eller sw 180, så jag tycker du kan ta bort det dära.'

edit2: alla vi som försöker lära oss 360. Fortsätt kämpa grabbar! snart sitter den!

Senast ändrad:
360 eller sw 180?
You-Know-Who sa:
PlumM sa:
"Självklart har jag satt båda dom själv för längesen". Va i helvete
faktiskt. varför är det självklart? kaxar du eller?

edit: ska inte h8a på julafton, vad bra att du satt dom för länge sen, men det är inte alla som gjort 360 eller sw 180, så jag tycker du kan ta bort det dära.'

edit2: alla vi som försöker lära oss 360. Fortsätt kämpa grabbar! snart sitter den!
Haha, jasså, det tycker ni? Jo, det kanske ni har rätt i, sorry. Inte meningen att säga något dumt åt alla som inte har satt det ännu. Tar bort det. God jul, med andra ord! :P

Senast ändrad:
360 eller sw 180?
Dock tar det tydligen ett tag innan man lär sej nästa snurr, efter 3:an ;o

360 eller sw 180?
Jag satte sw 180 först, sen 360 detta på snowblades...
går vi på vad man satte först på skidor så blir det 360 och sen sw 180 ;)

tuoremaa sa:
Sw 1:an , sätter inte 3:a :S
en liten fråga bara .... är jag udda om jag sätter bf men inte 3:a ? :D
Inte udda alls då bf är lättare än 360 ... Dock måste man våga bra mycket mer för att prova bf än en 360 :P

Snödjup

Tillbaka
Topp