Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vadheterjag sa:Hej. Jag klarar 360 men det är 50/50, ibland gör jag det och ibland inte. Kan någon ge mig tips. Och är det värkligen viktigt att kolla runt axeln?
Vadheterjag sa:Verkligen* Men glömmde och skriva att jag kommer runt i snuren och det är inga problem med det. Men när jag kommit hela varvet och har landningen framför föterna är jag i obalance och ramlar med vikten åt höger. Hur skall jag göra för att lösa detta?
Antal besök på denna sida: 8Vadheterjag sa:Fötterna* om vi skall vara sånna
Går du på ett rent skär i kicken så tappar du minimalt med fart, det är väldigt vanligt att man tappar skäret och sladdar och det är då det blir svårt att både landa och får rätt timing med farten. Det är stor skillnad mellan skär och sladd, SLADDA INTE!lindberg87 sa:mitt tips för 360 på snowboard är att nöta frontside snurrar (börja dina 90grader med magen först) och köra dom på hälskär då det är som lättast, och snyggast (Tycker då jag och många fler iallafall)
Lägg huvudet vilandes mot axeln och böj på knäna.
Spotta landningen och skulle det vara så att du känner att rotationen inte räcker till så försök att rotera höften för att stompa landningen (ungefär som att dra en shifty)
Var inte rädd för att ha för mycket fart då du kommer tappa en del när du skär i kicken om du nu väljar att köra på hälskär. (Du vill inte landa platt i stora hopp)