5xl tall tees

5xl tall tees
Streetwear big and tall är grymt sköna, men då även lite breda.
Recognize blanko talltees är inte speciellt stora. Har en i XL och den är som en vanlig XL fast slankare, du får beställa stora storlekar där.

5xl tall tees
ta en vanlig baggytshirt, sen syr du på extratyg så den blir så lång som du vill ha den! hehe...

Senast ändrad:
5xl tall tees
min faster brukar hänga i en indian-by utanför strängnäs. dom har nog ngn skön tipi du kan låna. kan kolla upp addressen MANNEN

Senast ändrad:
5xl tall tees
De e säkrare på regognize!
För på streetwear har dom olika märken påderas talltees, och visst märker e typ"jag e tjock och kort" modeller, och dom andra är LÅÅÅÅÅNGAA, så du kan ha yut elr ootur då!
Men om du råkar befinns dig i sthölm måste du in på dstreetan å testa!

5xl tall tees
om du ska beställa så ska de vara topstreetwear vad jag vet ;)

jag har en 4xl där ifrån den är till knäna och jag är 178cm lång ;P

5xl tall tees
Jag köpte en 5XL från topstreetwear i sommras och den va 105cm :O Vilket jag inte visste om förns jag fick den och insåg att den va sjuuukt stor x)

Senast ändrad:
5xl tall tees
jeppenator sa:
Peterekmaan sa:
jeppenator sa:
Skulle titta om dom hade något fett, men jag kommer inte in:S
Den länken är ju några år gammal tyvär, dem har lagt ned verksamheten antar jag... synd på en bra butik. Men som tur är finns nu massor av talltees på www.steepstore.com för alla skidåkare!
haha, ja, vilken tur alltså... :)

vänta... du har väl ingenting att göra med steepstore va...?

5xl tall tees
KIKOvonJibber sa:
jeppenator sa:
Peterekmaan sa:
Skulle titta om dom hade något fett, men jag kommer inte in:S
Den länken är ju några år gammal tyvär, dem har lagt ned verksamheten antar jag... synd på en bra butik. Men som tur är finns nu massor av talltees på www.steepstore.com för alla skidåkare!

Johorru det har jag visst, men det faktum att de har talltees ändras väl inte för det?

5xl tall tees
jeppenator sa:
KIKOvonJibber sa:
jeppenator sa:

Johorru det har jag visst, men det faktum att de har talltees ändras väl inte för det?
+1

5xl tall tees
jeppenator sa:
KIKOvonJibber sa:
jeppenator sa:

Alltså det visste jag ju... Gillade bara din luriga "marknadsföring"... Haha :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp