JWester sa:köp ett armétält.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAAA hjälpsamt.H-T sa:min faster brukar hänga i en indian-by utanför strängnäs. dom har nog ngn skön tipi du kan låna. kan kolla upp addressen MANNEN
Precis där har jag köptjeppenator sa:www.recognize.se
jag med dom är mer body fit inte så bredaJhunt sa:Precis där har jag köptjeppenator sa:www.recognize.se
dom e feta, jag har en 5XL å den är nästan 95 lång!ollestek sa:är dom långa?
Han ville ha någon under hundralappenKINK sa:köp på recognize! de e 3 för 300!
nu har han nog fått tag i en tall-teeTheFibretech sa:Han ville ha någon under hundralappenKINK sa:köp på recognize! de e 3 för 300!
bra att du väcker liv i en nästan 3 år gammal tråd(Y). lysande.patrik-andersson sa:www.saraclothing.se har sjukt cleana talltees.. bra storlekar oxå!
du ska ju inte ha en som är längre än till knäna då blir det ju bara fult helt enkeltsimonthyrb sa:varför nöja sig med 5xl när det finns större?
Skulle titta om dom hade något fett, men jag kommer inte in:Sjeppenator sa:www.recognize.se
Den länken är ju några år gammal tyvär, dem har lagt ned verksamheten antar jag... synd på en bra butik. Men som tur är finns nu massor av talltees på www.steepstore.com för alla skidåkare!Peterekmaan sa:Skulle titta om dom hade något fett, men jag kommer inte in:Sjeppenator sa:www.recognize.se
haha, ja, vilken tur alltså...jeppenator sa:Den länken är ju några år gammal tyvär, dem har lagt ned verksamheten antar jag... synd på en bra butik. Men som tur är finns nu massor av talltees på www.steepstore.com för alla skidåkare!Peterekmaan sa:Skulle titta om dom hade något fett, men jag kommer inte in:Sjeppenator sa:www.recognize.se
Johorru det har jag visst, men det faktum att de har talltees ändras väl inte för det?KIKOvonJibber sa:haha, ja, vilken tur alltså...jeppenator sa:Den länken är ju några år gammal tyvär, dem har lagt ned verksamheten antar jag... synd på en bra butik. Men som tur är finns nu massor av talltees på www.steepstore.com för alla skidåkare!Peterekmaan sa:Skulle titta om dom hade något fett, men jag kommer inte in:S
vänta... du har väl ingenting att göra med steepstore va...?
+1jeppenator sa:Johorru det har jag visst, men det faktum att de har talltees ändras väl inte för det?KIKOvonJibber sa:haha, ja, vilken tur alltså...jeppenator sa:Den länken är ju några år gammal tyvär, dem har lagt ned verksamheten antar jag... synd på en bra butik. Men som tur är finns nu massor av talltees på www.steepstore.com för alla skidåkare!
Alltså det visste jag ju... Gillade bara din luriga "marknadsföring"... Hahajeppenator sa:Johorru det har jag visst, men det faktum att de har talltees ändras väl inte för det?KIKOvonJibber sa:haha, ja, vilken tur alltså...jeppenator sa:Den länken är ju några år gammal tyvär, dem har lagt ned verksamheten antar jag... synd på en bra butik. Men som tur är finns nu massor av talltees på www.steepstore.com för alla skidåkare!