TopDog
Ny medlem
a-kassa i utlandet
är det någon som vet om man kan få a-kassa ersättning om man är utomlands, har läst runt lite men blir mest bara mer konfunderad. Om det är nån som har lyckats med detta konststycke så hojjta till. Jag skulle kunna tänka mig å jobba lite där nere och stämpla upp till dom 75% jag jobbar nu eftersom jag inte tror man kan hitta några andra jobb där, Men jag vet inte om det är mycket svart jobb där nere å då bör man ju inte kunna få a-kassa. jag åker inte ur a-kassan för att jag inte är arbetssökande om jag nu inte kan få något jobb där nere?
så ändrade lite på det eftersom jag skrev det första när jag kom hemifrån att ha jobbat långnatt och såg att det kunde misstolkas.
Vilket många måste ha gjort eftersom dom antyder på att döda mig me nackskott och huvud avslitningar =)
så ändrade lite på det eftersom jag skrev det första när jag kom hemifrån att ha jobbat långnatt och såg att det kunde misstolkas.
Vilket många måste ha gjort eftersom dom antyder på att döda mig me nackskott och huvud avslitningar =)