Affich/tavla motiv skidåkning

nYbY

Ny medlem
Tjing!

Min ungkarlslya behöver nått på väggarna.. har tröttnat på Långben och dom där andra pajsarna.

Så jag undrar var man kan hitta affischer/tavlor med skidåkning som motiv.

Nån som vet?

Tja jag fick 4 feta affischer på White Trash touren..signerade av t.ex Henke Windstedt ;P + ett peak nyckel band :D ... har nån affisch över ;)

Lite läckra puder affischer skulle inte sitta helt fel. Det finns väl knappast nåt på typ gallerix?(Heter det så?)Kan det finnas nån nätbutik där man kan beställa hem några?

man kan alltid tapetsera lite med vinterreskatalogerna som samlats på hög, oerhört bra :)

Håller med Malin här.
I örebro fanns det en Reggaeklubb som hette ClubZion.
De tapetserade med urklipp ur surftidningar och varvade det
med bambustaket. toksnyggt!!!

Tips:
Gör så i badrummet för då har folk nåt å läsa
när de lånar muggen på festen =)

Kollage i Tavelram är ju alltid schysst

Gallerix hade förra året en snygg stor affish/tavla med en skidåkare på en glaciär. Den var snygg, den var inramad men inte jättebillig. Kolla med Gallerix.

/Daniel

NEJ man ska inte göra som ni LÄST OVAN!!!!!

TA din favoritbild på t ex mig när jag är naken ir nått. Gå till en laserskrivare eller en kopiator. printa bilden på såntär overhead-papper ta hem en overhead och så är det bara att måla. Bästa resultat och lättast är de om du målar hela bilden i samma färg. DET MÅSTRE VARA EN PASSANDE FÄR GENTEMOT BAS FÄRGEN PÅ VÄGGEN, t ex röd och brun eller nåe annat.

GODman: Förutom motivet så var ju det en rent rasande cool och bra idé!!! Så fort jag har en riktig lägenhet igen så ska diabilderna fram och leta balla väggbilder!

Ta det lugnt ni kommer snart att ges möjlighet att köpa posters via nätet på jibb, friåkning, puder, MTB´mm. Mer info inom kort

//Jesper Molin

finns ju firmor som du kan gå till och ge dom ett fott så trycker dom upp dem själva vet inte hyr mycket det kostar och vet inte heller några "firmor" som utför sånnahär arbeten men fanns något i göteborg som hette kåpyrajt tror jag kan finnas kvar men vet som sagt inte säkert sök på google

Jag har gjort en egen eller vad man kan säga,jag tog en bild från någon sida och gjorde om lite i photoshop till svartvit och lite mer "tecknad" eller vad man ska säga,riktigt nice sem printa ut bara,om du inte har en skrivare som har den funktionen eller vad man ska säga så är det ju bara läggat på usb eller mp3 eller nått shiit och gå till en reklamfirma och be dom printa ut dom på pappret och så,och paya lite så har du en egen;D

jag har en typ 2 x 2 m stor affisch som jag fick från peak för något år sedan. snacka med någon skidaffär eller liknande i närheten och kolla om du kan få eller köpa någon gammal affisch av dom. det funka för mig.

Hej alla! såg att många är sugen på skidbilder! inom kort kommer ni att kunna köpa inramade skidbilder hos oss på Aloha.nu! sidan är under konstruktion men ska va färdig inom kort, där kommer ni att kunna beställa snygga skidbilder!
Mvh./Aloha

1. Köp ett par billiga dukar på rusta eller liknande
2. Välj ett mönster alt. gör en egen komposition med få antal färger
3. Skriv ut på overhead-papper och rita av det på dukarna.
4. Lägg i färger ni vill ha och därefter har ni en egen tavla!

Skitenkelt och kanske kan anses som lite fusk.. men det blir rätt smooth i lägenheten.

http://i14.photobucket.com/albums/a348/KoRnflakez/Paintings.jpg

Dålig kvalité på bilden.. men ni ser nog.

ta en bra bild på dig själv när du typ pumpar puder lr sätter ett snyggt trick sen går du till en fotoaffär lr nått och ber dem förstora bilden. mkt roligare att ha en bild på sig själv på väggen.

Zackee sa:
Jag har gjort en egen eller vad man kan säga,jag tog en bild från någon sida och gjorde om lite i photoshop till svartvit och lite mer "tecknad" eller vad man ska säga,riktigt nice sem printa ut bara,om du inte har en skrivare som har den funktionen eller vad man ska säga så är det ju bara läggat på usb eller mp3 eller nått shiit och gå till en reklamfirma och be dom printa ut dom på pappret och så,och paya lite så har du en egen;D
Sjukt dåligt! Hoppas du skickade en peng till fotografen!

krillewez sa:
Hej alla! såg att många är sugen på skidbilder! inom kort kommer ni att kunna köpa inramade skidbilder hos oss på Aloha.nu! sidan är under konstruktion men ska va färdig inom kort, där kommer ni att kunna beställa snygga skidbilder!
Mvh./Aloha
Mina bilder! ;)

om man går till ett bibliotek och köpierar upp en bild som täcker ett a4 papper och kopierar upp det till ett typ a2 papper då har du nåt kanske :P enkelt men kanske inte jättesnyggt men om du ramar in den så!

Tryck upp bilder på dig själv när du åker så alla får se hur bra du är.
Jag tryckte upp 50 bilder på mig själv i A4-format och tapetserade en hel vägg med dom, blev riktigt bra!

www.posterjack.de

där kan du trycka dina egna affischer till väldigt bra priser, da jag bor och verkar i tyskland har jag ingen aning om de skickar till sverige, vet att de skickar utanför tyskland sa det kan vara värt att kolla upp...

jag har en handmålad gubbe på väggen som är typ 1080 tweakaad mute.. fast man ser inte att han snurrar men själva graben och allt de andra ser man, jag tröttnade på affishcer, så jag målade om och målade dit den där gubben då.. för hela väggarna var helt täckt med olika bilder stora och små. Både på puderåkare och jibbare..

www.extremfoto.se

Här kommer ni kunna köpa mina, Johan Ståhlbergs, Johan Hellmans bilder (mfl). Beställ i Bildshopen och du har bilden med faktura direkt hem i brevlådan. När ni bildsöker kan det för tillfället ta några sekunder extra men vi arbetar på prestandaproblemen och det är fixat om ett par dagar, annars funkar allt. Glöm inte att skapa profil och logga in så vi vet vem du är och vart bilden ska skickas!

//Jesper Molin

Nu har inte jag läst hela tråden, så risken finns att jag repeterar någon, men sök efter fotografer du har sett i skidtidningar etc. Dom säljer ofta sina bilder till privatpersoner (vissa kan va rätt dyra dock).

Keep it real

Tjenare !
Jag fotar endel extrem sport. Har också gjort endel affisher men hjälp av brushes (alltså typ en fet bakgrund med en skid åkare i bilden) i photoshop åt vänner. Du skulle kunna få någon bild av mej om du vill eller så kan jag göra en sådan affish åt dej för typ 100 kronor i valfritt format :) Min polare som jag fotar har själv tryckt upp typ 70x50 bilder och de vart bra kvallité om man inte gick jätte nära vill säga. Skriv i gästboken om du är intresserad. Har även några bilder här på fr du kan kolla in som ett litet smakprov på vad jag har. Är de någon bild som intresserar dej där kan jag även redigera om den så som du vill ha den och de behöver jag inte ha några pengar för. Bara kul om mina bilder skulle sitta på någons vägg !
Peeys !

kolla på www.extrefoto.se där kan du beställa bilder från A4 till Posterstorlek för att sätta på väggen. Priser från hundringen till 499 för 70x100

www.extremfoto.se ska det vara. Designen kommer att justeras men just nu fokuserade vi på att få upp sidan. Beställningsflödet funkar bra :-). Vilken text menar du?

//J

Tycker det är roligast att sätta upp egna bilder. ta lite kort och lägg in bilderna på ett usb-minne. lämna till något tryckeri så skriver dom ut bilderna i önskad storlek.

Tillbaka
Topp