Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
här på freeride eller?? ?Jesper_Molin sa:Ta det lugnt ni kommer snart att ges möjlighet att köpa posters via nätet på jibb, friåkning, puder, MTB´mm. Mer info inom kort
//Jesper Molin
Sjukt dåligt! Hoppas du skickade en peng till fotografen!Zackee sa:Jag har gjort en egen eller vad man kan säga,jag tog en bild från någon sida och gjorde om lite i photoshop till svartvit och lite mer "tecknad" eller vad man ska säga,riktigt nice sem printa ut bara,om du inte har en skrivare som har den funktionen eller vad man ska säga så är det ju bara läggat på usb eller mp3 eller nått shiit och gå till en reklamfirma och be dom printa ut dom på pappret och så,och paya lite så har du en egen;D
Mina bilder!krillewez sa:Hej alla! såg att många är sugen på skidbilder! inom kort kommer ni att kunna köpa inramade skidbilder hos oss på Aloha.nu! sidan är under konstruktion men ska va färdig inom kort, där kommer ni att kunna beställa snygga skidbilder!
Mvh./Aloha