After-ski musik!

Carpef

Medlem
After-ski musik!
Tjäna!
Åker med ett antal polare ner till Val Thorens på sportlovet. Precis suttit och gjort en liten alplista med sjukt sköna låter enligt mitt tycke. Har försökt att få en skön mix av Classic Rock, Skön tirolmusik och lite gamla svenska godingar! Önskar feedback och ni är hjärtligt välkomna att komma med förslag på tillskott! Vilken låt tycker ni är den skönaste after-ski låten?
http://open.spotify.com/user/victory62/playlist/7xA1CYZAvb3qDNSrPURKtU
Tack på förhand,
C

After-ski musik!
otippad å för en del okänd:
ruido sintetico - 666 (obs! ruggigt skön)

annars funkar ju alltid att dra igång typ daddy dj, mr.vain (culture beat), what is love (haddaway) lr nått me 2 unlimited, blümchen, vengaboys å i viss mån aqua

Senast ändrad:
After-ski musik!
Vi åker till Val d\'Isère detta år så kan fortfarande behöva tillökning i listan så up to date:ar denna tråden! Kom gärna med låtförslag och observera att några av låtarna kanske inte är de ultimata after ski låtarna men de är några som jag tillsammans med mina vänner, tycker hör resor i allmänhet till! Lite internt ska det va!
Ha det!

After-ski musik!
Afterski ska vara skränig och rockig. Förutom redan nämnda klassiker tycker jag att the Pretty Reckless passar in. Kul att blanda in någon ny låt bland alla gamla ACDC etc. Ett nytt Reckless album kommer nu i mars.

Tillbaka
Topp