hyllengren
Aktiv medlem
alla dessa studsfilmer..
Okej, en gång för alla hoppas jag att vi kan komma överens om vad vi ska göra med dessa studsmattefilmer. Det har ju knappast undgått någon att freeride snart är överbelastat av alla dessa studsmattefilmer och att 63% av alla filmer på videogoogle är studsfilmer. Problemet är inte att jag hatar studsmattor, problemet är att ca 80% av alla filmer som läggs upp är JÄVLIGT dåliga. Majoriteten av filmerna innehåller dålig hoppning, dålig redigering, dålig kvalitet, dålig musik. Därför hoppas jag att vi nu kan komma överens om att de flesta(läs alla) studsfilmer som läggs upp på freeride bör:
¤Innehålla skaplig hoppning.(misty 5 är INTE skaplig hoppning)
¤Vara redigerade.(en text där det står: här ä min morsa som gör ett rövhopp" är INTE redigering
¤Vara varierade.(INTE samma vinkel hela tiden, INTE samma trick hela tiden)
¤Hålla bra(läs skaplig) kvalitet.(skippa videogoogle och digitalkameror med upplösning på 320*160 och 10bps)
det vore trevligt om dessa 4 punkter kunde accepters av de flesta freeridare/freeriders/?..
tack
¤Innehålla skaplig hoppning.(misty 5 är INTE skaplig hoppning)
¤Vara redigerade.(en text där det står: här ä min morsa som gör ett rövhopp" är INTE redigering
¤Vara varierade.(INTE samma vinkel hela tiden, INTE samma trick hela tiden)
¤Hålla bra(läs skaplig) kvalitet.(skippa videogoogle och digitalkameror med upplösning på 320*160 och 10bps)
det vore trevligt om dessa 4 punkter kunde accepters av de flesta freeridare/freeriders/?..
tack