Alla I Skellefteå Se Hit!

cHedlund

Ny medlem
till alla som vill åka park i vb
Skrivet igår 22.18. 247 ord

om vitbergsbacken!!!!

jag kan säga så här efter en massa... prat å frågor så säger jag så här...

i dagsläget så vill jag inte ha någon karta på någon park ritning..
de har vi redan...suttit i veckor med en.
vi följer lagen efter va som går göra på de utrymmet vi har...
vi har inte samma resurser som åre eller så vidare..
jag kommer inte att ta kontakt me eran favorit snowboard åkare eller
skidåkare...som kanske ni tycker kan göra bättre!
känner att jag å mina vänner har åkt tillräkligt jäkla länge så vi borde veta...
behöver inte vara sponsrad för att fatta..som jag tycker.
inge ont om er som har frågat redan de är bra att få veta va alla vill...
så kan vi göra de bästa av allt... sen är de väl så att de är första gången. vi har fått tillstånd av
alla instanser att bygga rätt fritt.. så säg inte att de blir som du tänkte...sen är de inte så att vi kan pissa ut pengar till alla gryma grejer heller.. sorry hade vi de så hade varit en annan femma...

förhoppnings viss så blir de en bra grund till nåt bättre... i sinom tid.
har dok några kort kvar i ärmen så håll till godo.

jag vart tillfrågad av friluftfrämjandet så jag jobbar efter dom.
kan inte göra åre hemavan eller sälen. men jag kan försöka i alla fall

hörs å syns i backen förhoppning vis om ca 1.5 vecka.
peace out

"Efterbliven" tycker jag inte du skall kalla personen som är en av de som hjälper till att bygga på vitberget. Sen att texten är till vissa delar obegriplig är ju lite problematiskt. Nu är han bara 13 år så han kanske skriver lite som han pratar. Jag gissar i alla fall att han fått mycket förfrågningar om vad som skall göras på vitberget och att han blivit lite less på det och tyckte att en tråd i detta forum var en bra lösning för att svara på allt på en gång.

Helt rätt kleverboi!
parkbyggaren som skrivigt det där efter många frågor! :)
så nu vet alla det och kan sluta h8a

haha. även om vitberget sliter med en park, så kommer klutmark endå att ha en sjukt mycket finare och mer välbyggd park än vitberget (även om vitbergets är bra byggd). men det är grymt roligt att det händer något på vitberget iallafall!
men om folk vill ha något bra runt skellefteå, kom till klutmark. kommer bli fett som fan. det tyder på tre lines, massa rails, trädjibbs, wallride, och att ev. ett f.d snowboardproffs ska bygga hoppen, så ja... om allt går enligt planerna kommer det bli fetttt.

var där (på vitberget) för någon vecka sen, erbjöd mig att hjälpa till att bygga fast en box, allt jag fick till svars var att jag inte kunde bygga fast en box rätt och en smärre utskällning, eller iallafall något i den stilen. men jaja......

btw han som har skrivit texten i inlägget är 26år eller nått har jag för mig....

Senast ändrad:

Snödjup

Tillbaka
Topp