allianbräda???

sannaeriksson

Ny medlem
allianbräda???
tjaa! är en tjej som har hittat en fjolårets ALLIAN TEAM 145 och undrar om nån vet nåt om brädan..? har inte sån stor koll men det är dags för en ny bräda iaf.. har funderat lite på en forum jp walker, vet att det är en bra bräda men gillar inte årets design plus att jag tycker det är mer värt att köpa en från förra säsongen. n
å andra tips kanske?! har kikat runt på de flesta sidor; blue-tomato, freestyle-shop, boardstore, snowshop... finns det nå fler bra sidor man kan kolla på?!

börjar bli desperat, uppskattar hjälpen =)

allianbräda???
Allain brädor är mycket fina brädor bakom märket ligger Backman, Söderkvist, Ström m.fl...Kan rekomendera dig att köpa Allian...Forum är mest dekaler och plast.

Vad gäller F2, pjäxslalombrädor!
Vad gäller Duotone, finns inte längre, konkade 03/04
Rad air, funkar.

allianbräda???
Jag har köpt min första allian nu en performance o hoppas det är skön o åka på.Får testa snart så fort snön kommer =)
hur lång är du?

allianbräda???
Inte hört talas om Allian??? Född igår eller?
Jag hade nog rekommenderat en Nitro, har själv köp en sån inför säsongen. har du råd ska du definitivt köpa en girls pro model. Det är det bästa man kan få som tjej, men kostar ju därefter. Salomon Ivy och Nitro Black Widow är två bra.....

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp