Alperna!

malla87

Medlem
Alperna!
Hej!
Jag är mycket intresserad att arbeta i Franska Alperna Vintern 2008/2009. Är de någon som har nå tips hur man söker jobb på bästa sätt? Är det smartast att åka dit och söka jobb & boende eller finns det någon bra sajt?

/Malin
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp