anon figment/scott profile

Figment sitter skönt som fan, det kan jag gå i god för. Har inte tänkt mycket på passformen innan men det spelar roll märkte jag direkt.

det e så här att hjälmen har jag redan beställt.men sen e det ju så att jag e ute efter ett par anon figment också,men e osäker på om dem passar till hjälmen.har aldrig hittat några anon i någon affär utom på nätet,så är det nån som vet nån go affär som man gå in o kolla i?

De står ju på t.ex. junkyards produktbeskrivning att de kan användas med hjälm så de borde ju passa. Jag har själv anon realm, som är större än figment, och de passar bra med min g10.

ja såg dom på concrete.... de såg inte ut att va lika stora som mina Von zipper som du har testat, fast mkt större än adams, som du oxå har testat :P

vet ej hur dom sitter :P

men anon figment är ju en rak modell där uppe och har flärpar där bandet sitter fast om du fattar,, borde inte vara ngra problem.. hjälmen e sjukt go!

Kommer nog sitta bra på hjälmen för som august sa figment är ju en rak modell där uppe så det skulle inte inte vara nå problem./sebbe

Kan säga att Dr Zipe Mistress II inte passar särkilt bra med Scott Profile iaf, ifal nån har nytta av denb infon.

Mvh

Jag har scott profile och anon figment, det funkar så länge du har gogglarna under hjälmen annars får du en störande glipa

Tillbaka
Topp