Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag vet ingenting om snowboards, men eftersom jag arbetar i sportbutiksbranschen vet jag att Crazy Creek är ett ganska undermåligt märke. Men min inlines-hjälm är Crazy Creek, och den är bra. Men deras skateboards och inlines är tunga och dåliga. Satsa på ett bättre märke!
jag kan säga att crazy creek är inte nånting att ha det är den sämsta brädan som finns köp en sims eller nånting direckt istället det känar du på för du kommer ändå få köpa en ny bräda året efter
Crazy Creek suger. En av dom absolut sämsta brädorna som du kan köpa. Det är mycket bättre att köpa en begagnad bräda exempelvis: Burton,Forum,K2 eller SIMS. Brädor från dessa tillverkare brukar hålla länge och dessutom kan du få en ett par år gammal bräda snorbilligt.
Sims vet jag inte om jag ger så mycket för dock, min gammle skorv släppte både stålkanterna (på två ställen), belaget och lamineringen. Har hört många andra som har haft samma problem...
Det är en bra bräda om man inte har åkt ett skit innan. Det känns inte som man är ute efter den riktiga kicken om man aldrig åkt tididgare. Så Rookie: Bra köp. Kan man åka: NO NO!!!!
ja åk int snowboard, men av den erfarenhet ja har av crazy creeks inlines är att d märket suger. snowboardåkande polare vägrar åka crazy creek. fast för nybörjare å såna som typ bara åker nåra enstaka veckor per år kan d kanske va ett bra köp.
Tro fan att man bara åker någon vecka om året om man köper en sån bräda. Man sticker antagligen bara och åker när man har glömt hur tråkigt det är...
Tråkigheten står naturligtvis i direkt förbindelse med brädan...
Jag knäckte min bräda och hyrde en crazy creek, GISSA! Knäckte den skitbrädan också... Jag vägde 55-60kg då kanske och råkade svikta brädan för mycket i en kass landning
kanon nöjd med mina bindningar från crazy creek. jag var ung och glad. funkade perfekt. när jag var 9 år gammal. har aldrig testat deras brädor. har säkert inte missat något. kavlitén och egenskaperna i deras övriga sortiment är långt ifrån världs klass. man får vad man betalar för. sikta uppåt i pris klass och satsa på bättre prylar råder jag honom till, för att ha roligare i backen!
lycka till
Klarar man inte att åka på dålig bräda är man pjoskig, riktiga snowboardåkare har inte övergett sina snurfers ännu.
Klarar man inte att vänta 6år på svar på en fråga är man en hetspelle.
..å skriver man sånna här inlägg är man troligen arbetslös och saknar bättre saker att göra än att vänta på planet till Italien *suck*