Åre boxar och rails ?

Åre boxar och rails ?
det.. är david ny lr vad han heter.. världen bästa park byggare. .som desaignar.. boxarna.. och han företag heter scandinavien shepers.. lr va de heter.. piz!

Åre boxar och rails ?
fast dom som gör railarna är the boom. för de står på boxarna så de e nog de

Åre boxar och rails ?
såg en katalog där dom fixat sina boxar ifrån, de är samma ställe som kungsberget å trysil, kommer bara inte ihåg va de hette... men kan fixa de..

Åre boxar och rails ?
var köper man allt maretial till o bygga en själv , ofta jagvet var man köper massa stålrör o grejer o va kostar sånt?

Åre boxar och rails ?
dom där skivorna är inte gratis. slagtåliga å kyltåliga å fan allt.
men ska du bygga hemma funkar de lika bra me plexiglas jag jobba på staketfirma så hade hur mycke rör å skit som helst så svetsa snabbt ihop en go curb.
så kolla me staketfirmor i närheten dom kanske har spill till och med , annar tror ajg inte rören kostar nåt större

Åre boxar och rails ?
Om det är någon som undrar om rails och boxar kan ni kontakta mig på the boom, vi har inte fått tummen ur att ordna med hemsidan, men den är faktiskt på gång.

För att snabba upp processen kan ni alltid maila mig så kan jag maila en folder med några av våra grejor som vi tillverkar i år. Några av våra grejor står bland annat i Åre och det kommer mer grejor till vintern.

MVH
Magnus Lindström
the boom

Åre boxar och rails ?
Fan gå till närmaste bygge, dem brukar alltid ha massa "skit" som ska slängas.. Vi har iaf fått ihop lite saker som rails och en och en annan box. Det blir ju inte världens bästa, men funkar helt klart..

Men du kanske är materialare som många andra?:^O

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp