Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det LeffeP´s 2:a du ska kolla på?Sjodin sa:Hej, jag har kommit in på den
Har börjat letat runt boende och ska upp till helgen och titta på en 2a
Ska bli riktigt skoj att börja
Hur långt har du kommit i boendefrågan?
Vanligt gymnasieprogram och mycket erfarenhet här!Mjogaryd sa:Ni som har kommit in, vad har ni för tidigare utbildningar?![]()
industri/Underhåll och 3 år skiduthyrning och 4 år skidskolaMjogaryd sa:Ni som har kommit in, vad har ni för tidigare utbildningar?![]()
Japp det är den 2an jag ska titta på, har ingen att teama med men far upp och titta på den ändå eftersom jag ändå ska jobbaBigKape sa:Tjeena ! Fick just samma besked jag också:D
Har själv endast intresseanmält mig än så länge dock...
Ps. är det någon som redan nu är sugen på att teama upp på Leffes tvåa, så är jag på?!? ds.
Ekonomi på gymnasiet samt mycket erfarenhet både från skidshop och som skid/snowboardlärareMjogaryd sa:Ni som har kommit in, vad har ni för tidigare utbildningar?![]()
Jag är gärna med och teamar på leffes två, om du inte redan har hittat en!BigKape sa:Tjeena ! Fick just samma besked jag också:D
Ps. är det någon som redan nu är sugen på att teama upp på Leffes tvåa, så är jag på?!? ds.
Var och tittade på lägenheten nyligen, var väl ingen höjdare, låg i källarn på ett vanligt hus och luktade unket.Essen sa:Jag är gärna med och teamar på leffes två, om du inte redan har hittat en!BigKape sa:Tjeena ! Fick just samma besked jag också:D
Ps. är det någon som redan nu är sugen på att teama upp på Leffes tvåa, så är jag på?!? ds.![]()
Skulle du kunna fixa så att man kunna få se bildernaSjodin sa:Var och tittade på lägenheten nyligen, var väl ingen höjdare, låg i källarn på ett vanligt hus och luktade unket.Essen sa:Jag är gärna med och teamar på leffes två, om du inte redan har hittat en!BigKape sa:Tjeena ! Fick just samma besked jag också:D
Är det LeffeP´s 2:a du ska kolla på?
Ps. är det någon som redan nu är sugen på att teama upp på Leffes tvåa, så är jag på?!? ds.![]()
Har bilder om ni vill se