Årets Citat! - fyll på!

Årets Citat! - fyll på!
ja läste denhär för en stund sedan o hoppas det var ett skämt

av jokie: 2007-03-02 ,i tråden X-games 07
jag tror jon olsson kommer vinna

xgames var nångång i slutet av januari

Årets Citat! - fyll på!
"Men du, vafan, känner du ingen stumpa
som söker one-night-stand över JOI? "

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA, från FGustav här på FR

Årets Citat! - fyll på!
"tänk om min skida får utlösning nu"

"har jag gjort en polsk knut nu lr?"
- syrran har gjort en pålstek

"so you're cock-johan?"
- min engelska vän emma hade missuppfattat kock-johans smeknamn

jag: "vem är d som sjunger?"
max: "ja vet inte, men d här är Shakira"

"vart är spanjoren ifrån då?"
- max e så smart

"när ska vi gå och köpa mer öl? före eller innan?"
- jag ska nog inte ha mer öl..

"jag gillar lillbrorsan, han e så himla lik mig!"
- rustan är självgod

"hon var sådär blond och svensk som tjejerna som sjunger med e-type"
- är inte dem utländska och mörka, henrik?

"jag spydde upp hela tvättpåsen!"
- oj jävlar!

"den här euron är från 1985! samma år som du och christian är födda!"
- hur fan kan en euro va från 85??

"det är ju som att äta en hel limpa.,. bara det att man blir lite fullare"
- marcus om sin enorma öl

"shit pommes frites as we say in swedish, but in english!"
- karin i kabinliften

"you´re a cock-aholic!!"
- madde till mig i liften.. cola eller kuk-beroende.. samma sak

syrran till pappa när hon hade ont i käken
"pappa, jag har värkar"
"nej d hoppas jag verkligen inte att du har.. "

madde c: "jag tycker det är så svårt att backa.. ja menar, jag ser ju ingenting.."
anna-karin: "ja vet.. men jag har kommit på ett knep.. man kan titta i backspegeln.."
- d är inte lätt att ta körkort tjejer..

fia: "morsan, vad är d för ris?"
fias mamma: "klito-ris"

... and it just goes on, and on, and on

Årets Citat! - fyll på!
madde c: "jag tycker det är så svårt att backa.. ja menar, jag ser ju ingenting.."
anna-karin: "ja vet.. men jag har kommit på ett knep.. man kan titta i backspegeln.."

syrran till pappa när hon hade ont i käken
"pappa, jag har värkar"
"nej d hoppas jag verkligen inte att du har.. "

haha om de är sanna!!! annars....lol vad vet jag :S
_________________________________________________________________________________

Av: dif_89 2007-03-18 23:15 Svara
tjenare! Inte så att ni behöver en fotograf till tävlingen?:D vore jävligt nice å fota.

PIZZ!

han skrev det till jon olsson, HAHAHAHA lycka till, fota på bara men den enda han lär få visa dem för är mormor och en stolt fader...lycka till ändå :)

Senast ändrad:
Årets Citat! - fyll på!
jag har den bästa,, !

daniella brännström, SP1E, Rudbeckskolan Örebro.

" asså bögar kan ju inte ha sex, dom bara bäza varann i röven.."

Lina: - jag gissar på att klockan är halv nu när kyrkklockan ringer.
Hampus: -men den ringer väll fan inte varje halvtimme?
Lina: "nej men de ringer varje halvtimme som den ska ringa"

haha..Dannis va bäst..

Senast redigerad av en moderator:
Årets Citat! - fyll på!
till wester:

Av: Mattias_Fredriksson 2006-10-02 02:30
Bäste Jacob,
Du är så duktig på att åka skidor att jag skulle vilja ha din autograf. Kan du skicka den till Pelle Jöns Vägen 10, 888 88 Ballefjångberga? Jag har skickat ett frankerat brev i storleken 185x95 cm som kommer levereras på måndag. Skriv din autograf stort som attan på ena sidan och teckna ditt självporträtt på den andra. Det skulle betyda väldigt mycket för mig om du gör som jag önskar.
Vänligen,
kdkdkkdkdk

och

till henrik harlaut:

Av: JWester 2007-01-09 03:24
tja! jag ar lite sugen på en bra grill nu. vilken av dessa skulle du rekommendera? jag funderar på denna:
weber-grill-parts.jpg

fast har också spekulerat i ett andra alternativ, lite dyrare dock:
weber-grill.jpg

betyder den extra kostnaden mycket, eller får man bara massa design for pengarna?
mvh
Jacob Wester

Årets Citat! - fyll på!
"Bart, en kvinna är precis som en öl. De ser bra ut, de luktar gott och du skulle gå över lik för att få en"
Homer simpson det är en skön kille det.

"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
Thomas Treshold, Tågingenjör, 1835

Årets Citat! - fyll på!
"elektrisitet är en okänd kraft som troligtvis människan inte kommer att hitta någon användning för" står de i våran fysik bok... nått citat från nån gamal gubbe.. lite kul

Årets Citat! - fyll på!
Årets Citat! - fyll på!
"vi tar det lugnt, Jamenar...... Vi har ju inte sovit på 53 timmar och det här är ju första åket på ett tag. Dessutom så har jag aldrig åkt på de här skidorna"

Sagt av Danne88 på väg upp i liften i Les Due Alpes. 2 minuter senare var det störtloppställning hela vägen ner från toppen till byn.

Årets Citat! - fyll på!
Mekanikföreläsaren förklarar en omöjlighet:
-"Det är ju som att korsa en igelkott med en daggmask!!!"
varpå en snabbtänkt student utbrister:
-"Det blir ju taggtråd!!"

Årets Citat! - fyll på!
"Att tänka innan man snackar är ju som att torka sej i röven innan man skitit" Om man får lov att citera sej själv.

Annars Andreas i min klass kommenterad pisten rävstigen i branäs, den är sjukt platt. "Men denhär backen kan man ju åka åt båda hållen, fyfan va najs!"

Årets Citat! - fyll på!
Eller kom just på att unge herr Wester skojjade lite med en snubbe här på freeride, den lille killen säger:
- Hej Jacob. Du som är proffs kan väl förklara för mej vad en "daffy" är.
Jacob svarar:
- Men hallå. Det är ett supertrick, man måste vara i level 18 för att klara det.

Tycker att herr wester verkar vara en ganska skön snubbe, dock aningen....konstig.

Årets Citat! - fyll på!
Japaner sa:
"Att tänka innan man snackar är ju som att torka sej i röven innan man skitit" Om man får lov att citera sej själv.

Annars Andreas i min klass kommenterad pisten rävstigen i branäs, den är sjukt platt. "Men denhär backen kan man ju åka åt båda hållen, fyfan va najs!"
Fel

"Att tänka innan man talar är som att torka sig i röven innan man skiter." För att citera Arne Anka (Charlie Christensen).

"Det värsta är inte själva baksmällan, den verkliga pärsen börjar när gårdagens oundvikliga sanningar börjar rulla upp för en."

Skulle kunna dra en hel del citat från den dysfunktionella ankan. Underbar.

Årets Citat! - fyll på!
Kom på en till man bara inte får glömma:

"Faran med alkoholen är att man blir lycklig av den, och den som är lycklig behöver inte dricka. Därför gäller det att dricka sig så full att man inte minns att man varit lycklig, så att man kan börja igen nästa dag." (Arne Anka)

Årets Citat! - fyll på!
"asså, det spelar ju ingen roll hur jädra mycket man försöker, man vill ju ändå bara knäcka brädan i slutändan"

Årets Citat! - fyll på!
"åh fan bilen har en g-punkts mätare"

från mig själv som satt och kollade på ett bilprogram... jag syftade dock på en g-krafts mätare.

Årets Citat! - fyll på!
Dock inte från året, men på Högstadiet efter en historia-lektion så satte sig en av de mindre attraktiva tjejerna sig vid killbordet i matsalen å sa högt: "Ni vet väl varför alla neandertalare dog ut"? varpå jag snabbt svarade: "Ja alla såg ut som dig så ingen ville knulla med dem!".

Jag han aldrig säga: jag skojjade

Årets Citat! - fyll på!
The_Cat sa:
Dock inte från året, men på Högstadiet efter en historia-lektion så satte sig en av de mindre attraktiva tjejerna sig vid killbordet i matsalen å sa högt: "Ni vet väl varför alla neandertalare dog ut"? varpå jag snabbt svarade: "Ja alla såg ut som dig så ingen ville knulla med dem!".

haha vilken jävla elaking du är!

Årets Citat! - fyll på!
alwaysCrash sa:
jag har den bästa,, !

daniella brännström, SP1E, Rudbeckskolan Örebro.

" asså bögar kan ju inte ha sex, dom bara bäza varann i röven.."

Lina: - jag gissar på att klockan är halv nu när kyrkklockan ringer.
Hampus: -men den ringer väll fan inte varje halvtimme?
Lina: "nej men de ringer varje halvtimme som den ska ringa"

haha..Dannis va bäst..
Haha daniella brännström har gått på min skola wtf!

Årets Citat! - fyll på!
The_Cat sa:

AHHAHAHAHHAHAHAHAH, känns så typiskt mig att säga nått sånt, tur att jag inte är ensam,,

Årets Citat! - fyll på!
alwaysCrash sa:
The_Cat sa:

AHHAHAHAHHAHAHAHAH, känns så typiskt mig att säga nått sånt, tur att jag inte är ensam,,
haha sånna finns i varje klass :P

Årets Citat! - fyll på!
brorkanin sa:
alwaysCrash sa:
The_Cat sa:

haha sånna finns i varje klass :P
känner igen mig.. NU BLIR DET REKTORNS KONTOR!

Årets Citat! - fyll på!
saken är den att rektorn på våran skola typ inte har nått kontor^

han bor i slöjdsalen bakom svarven

Tillbaka
Topp