D
Deleted member 65291
Guest
Årets Citat! - fyll på!
haha den är sjukt kulIrra sa:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha den är sjukt kulIrra sa:
ganska kul...billa sa:Av: JWester 2007-01-09 03:24
tja! jag ar lite sugen på en bra grill nu. vilken av dessa skulle du rekommendera? jag funderar på denna:
http://www.bbq-grills-guide.info/images/weber-grill-parts.jpg
fast har också spekulerat i ett andra alternativ, lite dyrare dock:
http://www.bemisters.com/weber-grill.jpg
betyder den extra kostnaden mycket, eller får man bara massa design for pengarna?
mvh
Jacob Wester
FelJapaner sa:"Att tänka innan man snackar är ju som att torka sej i röven innan man skitit" Om man får lov att citera sej själv.
Annars Andreas i min klass kommenterad pisten rävstigen i branäs, den är sjukt platt. "Men denhär backen kan man ju åka åt båda hållen, fyfan va najs!"
haha vilken jävla elaking du är!The_Cat sa:Dock inte från året, men på Högstadiet efter en historia-lektion så satte sig en av de mindre attraktiva tjejerna sig vid killbordet i matsalen å sa högt: "Ni vet väl varför alla neandertalare dog ut"? varpå jag snabbt svarade: "Ja alla såg ut som dig så ingen ville knulla med dem!".
Jag han aldrig säga: jag skojjade
Haha daniella brännström har gått på min skola wtf!alwaysCrash sa:jag har den bästa,, !
daniella brännström, SP1E, Rudbeckskolan Örebro.
" asså bögar kan ju inte ha sex, dom bara bäza varann i röven.."
Lina: - jag gissar på att klockan är halv nu när kyrkklockan ringer.
Hampus: -men den ringer väll fan inte varje halvtimme?
Lina: "nej men de ringer varje halvtimme som den ska ringa"
haha..Dannis va bäst..
AHHAHAHAHHAHAHAHAH, känns så typiskt mig att säga nått sånt, tur att jag inte är ensam,,The_Cat sa:Dock inte från året, men på Högstadiet efter en historia-lektion så satte sig en av de mindre attraktiva tjejerna sig vid killbordet i matsalen å sa högt: "Ni vet väl varför alla neandertalare dog ut"? varpå jag snabbt svarade: "Ja alla såg ut som dig så ingen ville knulla med dem!".
haha sånna finns i varje klass :PalwaysCrash sa:AHHAHAHAHHAHAHAHAH, känns så typiskt mig att säga nått sånt, tur att jag inte är ensam,,The_Cat sa:Dock inte från året, men på Högstadiet efter en historia-lektion så satte sig en av de mindre attraktiva tjejerna sig vid killbordet i matsalen å sa högt: "Ni vet väl varför alla neandertalare dog ut"? varpå jag snabbt svarade: "Ja alla såg ut som dig så ingen ville knulla med dem!".
känner igen mig.. NU BLIR DET REKTORNS KONTOR!brorkanin sa:haha sånna finns i varje klass :PalwaysCrash sa:AHHAHAHAHHAHAHAHAH, känns så typiskt mig att säga nått sånt, tur att jag inte är ensam,,The_Cat sa:Dock inte från året, men på Högstadiet efter en historia-lektion så satte sig en av de mindre attraktiva tjejerna sig vid killbordet i matsalen å sa högt: "Ni vet väl varför alla neandertalare dog ut"? varpå jag snabbt svarade: "Ja alla såg ut som dig så ingen ville knulla med dem!".
inga påhopp pojk, då blir det rektorns kontor!Incan sa:e du bög?
HaHa xDDeespin sa:saken är den att rektorn på våran skola typ inte har nått kontor^
han bor i slöjdsalen bakom svarven