[Artikel] Bokrecension Alex Epicure "Och jag gav mig iväg"

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jasså, hur menar du? Det är en komedi, om ekonomer... Är du ekonom? Eller tog du illa vid dig bara för att det handlade om mentalt handikappade människor?
Var det så att du tyckte jag gjorde anspelningar på något, var det kränkande?

Men vad konstigt då att du och dina vänner anser att ”stryka tipex över hans åsikter” inte är kränkande på något sätt.
[...]
Jag tyckte det inte bidrog till debattklimatet att insinuera att de som inte delar din mening är trögfattade.

För övrigt är poängen med en recension att framföra skribentens åsikter och upplevelser. Du har uppenbarligen svårt att skilja mellan personangrepp och en återberättad personlig upplevelse.

En eloge till @RandoScando som bemötte dig sakligt, nyfiket och med ett enormt tålamod. Själv drar jag mig ur diskussionen nu och plockar fram popcornen istället. Trevlig kväll! :)

F74EADCD-60B4-431B-9D9B-3D3ADB074D82.jpeg

Jag tyckte det inte bidrog till debattklimatet att insinuera att de som inte delar din mening är trögfattade.

För övrigt är poängen med en recension att framföra skribentens åsikter och upplevelser. Du har uppenbarligen svårt att skilja mellan personangrepp och en återberättad personlig upplevelse.

En eloge till @RandoScando som bemötte dig sakligt, nyfiket och med ett enormt tålamod. Själv drar jag mig ur diskussionen nu och plockar fram popcornen istället. Trevlig kväll! :)

Bemöta sakligt?

- Dra tipex över åsikter
- Trumpiansk dissonans

Vill du ha fler?

Det är så löjligt det här. Ni måste ha bättre argument.

En eloge till [
Låt oss säga att en rabiata rasist hade skrivit recensionen. Hade Freeride då publicerat den och hävdat att recensionen kom från en fristående källa som de inte stod till svars för?

Hahaha 😂

Inget svar på den?

Nej för det går inte att lirka sig ur den fällan.

(Du måste förstå att för en nomadisk surfar som sitter sysslolös efter att ha publicerar tre böcker på ett år, tycker att sånt här är skitskoj. Äntligen får jag prata med någon i min ensamhet. 😂😂😂

... Det är så trist här nere i södra Europa där folk inte vågar prata med varandra, att ta på någon kan resultera i åtal för sexuellt ofredande. Ja, det är så tyst, alla bara sitter hemma och tycker som andra i ett förvillat tillstånd, ett försök att bli accepterad i en gemenskap som inte finns.

Eller så är det inte så här nere.

Imorgon fyller min äldsta dotter 12 så det blir fullt fokus på det. Så om du inte bara vill förolämpa utan verkligen diskutera vad en öppen friåkarsajt bör stå för så vänta till söndag.

God natt.

Då tolkar jag det som alla alla är nöjda med det som sagts, så nu sätter vi punkt i den här tråden. God jul allesamman!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp