Snel-Hesten
Medlem
Awesome skate edit!
Filmen talar för sig själv!
Senast ändrad:
AFTERBANG sa:vafan? fräsiga flippar men knappast någon \"awesome skate edit\", grabbarna hade ju varken stil eller bra flow, de hatta ju sig fram! kolla in shane oniell samt theotis beasleys part i debacle och jämför!
den va jue inte alls nogåt jämfört med första^^
Rhermansson sa:Jag förstod att du inte skulle se "nogån" skillnad!AFTERBANG sa:vafan? fräsiga flippar men knappast någon \"awesome skate edit\", grabbarna hade ju varken stil eller bra flow, de hatta ju sig fram! kolla in shane oniell samt theotis beasleys part i debacle och jämför!
AFTERBANG sa:båda filmerna är ju helt sjuka!Rhermansson sa:Jag förstod att du inte skulle se "nogån" skillnad!AFTERBANG sa:vafan? fräsiga flippar men knappast någon \"awesome skate edit\", grabbarna hade ju varken stil eller bra flow, de hatta ju sig fram! kolla in shane oniell samt theotis beasleys part i debacle och jämför!
dock så är det ju två helt olika filmer, den första är ju massa nyskapande grejjer som man knappt aldrig sett förr, där dom kör massa feta airs i qp:s... den andra filmen är ju helt INSANE med stora futeres, fasst dom kör street.., två helt olika grejjer..
nyskapande my ass. alla de tricks som görs i första editen har gjorts under flera års tid! till och med ryan sheckler langade backflipen back in 06!dant sa:båda filmerna är ju helt sjuka!AFTERBANG sa:Jag förstod att du inte skulle se "nogån" skillnad!Rhermansson sa:den va jue inte alls nogåt jämfört med första^^
dock så är det ju två helt olika filmer, den första är ju massa nyskapande grejjer som man knappt aldrig sett förr, där dom kör massa feta airs i qp:s... den andra filmen är ju helt INSANE med stora futeres, fasst dom kör street.., två helt olika grejjer..
vet du vad en qp är?AFTERBANG sa:nyskapande my ass. alla de tricks som görs i första editen har gjorts under flera års tid! till och med ryan sheckler langade backflipen back in 06!dant sa:båda filmerna är ju helt sjuka!AFTERBANG sa:Jag förstod att du inte skulle se "nogån" skillnad!
dant sa:vet du vad en qp är?
förlåtlarssaa sa:Offtopic:
Fan vad jag blev sugen på donken..
varför skulle jag inte veta vad en QP är för nått? fortfarande inget nyskapande! allt har redan gjorts i flera år och vart är dom "feta air:sen"? några grabs, en fräsig backflip och en sketchy 7a!dant sa:vet du vad en qp är?AFTERBANG sa:nyskapande my ass. alla de tricks som görs i första editen har gjorts under flera års tid! till och med ryan sheckler langade backflipen back in 06!dant sa:båda filmerna är ju helt sjuka!
word på allt som AFTERBANG skrivit i denna tråd, han/hon får dock ett minus för sitt alias.AFTERBANG sa:varför skulle jag inte veta vad en QP är för nått? fortfarande inget nyskapande! allt har redan gjorts i flera år och vart är dom "feta air:sen"? några grabs, en fräsig backflip och en sketchy 7a!dant sa:vet du vad en qp är?AFTERBANG sa:nyskapande my ass. alla de tricks som görs i första editen har gjorts under flera års tid! till och med ryan sheckler langade backflipen back in 06!
kolla in parkfinalen i x-games 16 för att se feta airs istället!