Awesome skate edit!

Awesome skate edit!
vafan? fräsiga flippar men knappast någon \"awesome skate edit\", grabbarna hade ju varken stil eller bra flow, de hatta ju sig fram! kolla in shane oniell samt theotis beasleys part i debacle och jämför!

Awesome skate edit!
FYFAN vilken sjuk edit, riktigt kul att kolla på, känndes som ett tvspel ibland när dom gjorde de stördaste grejerna!

Awesome skate edit!
AFTERBANG sa:
vafan? fräsiga flippar men knappast någon \"awesome skate edit\", grabbarna hade ju varken stil eller bra flow, de hatta ju sig fram! kolla in shane oniell samt theotis beasleys part i debacle och jämför!

den va jue inte alls nogåt jämfört med första^^

Awesome skate edit!
AFTERBANG sa:
Rhermansson sa:
AFTERBANG sa:

Jag förstod att du inte skulle se "nogån" skillnad!
båda filmerna är ju helt sjuka!
dock så är det ju två helt olika filmer, den första är ju massa nyskapande grejjer som man knappt aldrig sett förr, där dom kör massa feta airs i qp:s... den andra filmen är ju helt INSANE med stora futeres, fasst dom kör street.., två helt olika grejjer..

Awesome skate edit!
dant sa:
AFTERBANG sa:
Rhermansson sa:
dock så är det ju två helt olika filmer, den första är ju massa nyskapande grejjer som man knappt aldrig sett förr, där dom kör massa feta airs i qp:s... den andra filmen är ju helt INSANE med stora futeres, fasst dom kör street.., två helt olika grejjer..
nyskapande my ass. alla de tricks som görs i första editen har gjorts under flera års tid! till och med ryan sheckler langade backflipen back in 06!

Awesome skate edit!
AFTERBANG sa:
dant sa:
AFTERBANG sa:
nyskapande my ass. alla de tricks som görs i första editen har gjorts under flera års tid! till och med ryan sheckler langade backflipen back in 06!
vet du vad en qp är?

Awesome skate edit!
Najs, men vet inte riktigt vart jag kan se det nyskapande som utlovades :P

dant sa:
vet du vad en qp är?
quarter_pounder_cheese.jpg

...och hur nyskapande är det att göra feta airs i qp's? oavsett om det är en hamburgare eller en "kvartstunna" :rolleyes:

Awesome skate edit!
Sick edit.

Edit nr 2 som postades var dock mycket cleanare i sättet, Landningarna, Åkstilen. RUBBET

Offtopic:

Fan vad jag blev sugen på donken..

Awesome skate edit!
dant sa:
AFTERBANG sa:
dant sa:
vet du vad en qp är?
varför skulle jag inte veta vad en QP är för nått? fortfarande inget nyskapande! allt har redan gjorts i flera år och vart är dom "feta air:sen"? några grabs, en fräsig backflip och en sketchy 7a!

kolla in parkfinalen i x-games 16 för att se feta airs istället!

Awesome skate edit!
AFTERBANG sa:
dant sa:
AFTERBANG sa:
vet du vad en qp är?
varför skulle jag inte veta vad en QP är för nått? fortfarande inget nyskapande! allt har redan gjorts i flera år och vart är dom "feta air:sen"? några grabs, en fräsig backflip och en sketchy 7a!

kolla in parkfinalen i x-games 16 för att se feta airs istället!
word på allt som AFTERBANG skrivit i denna tråd, han/hon får dock ett minus för sitt alias.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp