Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Så gjorde jag mina första frontflips med att stå med fötterna brevid varandra, nu efter en massa trampolinträningar, en passarkurs och kollat lite på hur andra gör (mest Simon Dumond, Henrik Harlaut) så är det ju som såhär...EricNorrlander sa:Det blev att testa frontflip till slut...får väl se om vi orkar bygga hoppet större./ J
https://www.freeride.se/video/fredagskul-i-ostersund/
Vilket givande inlägg...NiklasLundberg sa:flipflop är lätt, back & fronflip är svårt, flippa ut är lätt idiotiskt, flipperspel är lätt, gör inte en flopp. En volt är helt ok, men mer än 12 volt är helt livsfarligt!
Så bra att du berättar hur gammal du var när du gjorde din första backflip, för det tror jag att alla här på forumet har undrat.OWester sa:8 år!? sick! ja prova backflip i ett lössnöhoåpp när ja va 9år. det gick bra för det gör inte ont att landa på mage eller rygg då. det bästa med backflip är också den att då har man grunden till jättemånga trick.!
hur kunde du få 9000 för det?henning2 sa:Låt han prova vattenhopp först och nöta in den tills nästa vinter ?
För när jag provade bakåtvolt så hade jag inte ens testat det på studsmatta, så det blev 7 stygn över näsan. Men idag lönade det sig för nästan 9000 i skadestånd kom in på mitt kort
/ ch