Backe i sthlm med hopp uppe just nu ?

Renqvist

Ny medlem
Tjabba!

Var i Väsjö idag och deras hopp är inte klart, tänkte därför höra om ngn annan backe har det i sthlm? Och så vill jag gärna veta om backen har rails samt storleken på hoppet!

Tack på förhand!

har dom inte ens fått upp nått litet hopp än?

Är det någon som vet vad de 3 stora knölarna i gröna backen är? :S

hammarbybacken sa i lördags att ett hopp skulle vara uppe till imorn, om det blir så vet man aldrig för hammarbybacken har sagt saker förr som de inte gjort. rails som är uppe är bred rainbowbox, bred kortbox, en 6m box, ett rail och ett downräcke :)

väsjös hoppet kommer bli helt sjukt asså!!! har igentligen ingen aning men jag skulle säga om ca en vecka är det förhoppningvis klart! =)kan lägga upp bilder och skriva om hoppet senare annars kolla in parken.vasjobacken.com.

NPersson sa:
väsjös hoppet kommer bli helt sjukt asså!!! har igentligen ingen aning men jag skulle säga om ca en vecka är det förhoppningvis klart! =)kan lägga upp bilder och skriva om hoppet senare annars kolla in parken.vasjobacken.com.
Snackade med Olle idag och han sa att dom skulle fortsätta spruta snö under måndagen och sen på Tisdagen börja pista i ordning det så han trodde det skulle kunna vara klart på trettondagsafton nu på tisdag eller Onsdag alltså ;)

Ja har hört att det ska bli ett stort jävla hopp i väsjöbacken i år. Det läste jag på facebook. Sweet.

Gå in och kolla Väsjöparken's blog. Finns foto på snöhögen som väldigt snart kommer vara ett stort jävla hopp!

parken.vasjobacken.com

Senast ändrad:
Jag är lite förvirrad nu. Jag var i väsjö i lördags och där fanns det redan ett hopp som såg rätt klart ut (vet inte riktigt hur klart defineras, men det var mer än bara en snöhög)och var rätt stort. Kommer det ett till eller är det samma som jag tänker på?

Är det någon som vet om resten av parken i Väsjö kommer att vara öppen nu på lördag när dom tydligen ska shapea hoppet?

Jagarbla sa:
Är det någon som vet om resten av parken i Väsjö kommer att vara öppen nu på lördag när dom tydligen ska shapea hoppet?
dom kommer vänta med att sätta upp alla boxar o skit tills hoppet är färdigt. jobbigt i skjutsa runt snön när det står en massa tjafs ivägen.

ses där brödder

Tillbaka
Topp