jo man är ju student själv så att man har ju varit med om d som ovan är beskrivet och kör givetvis med duchterrapin! men jag har några tips att ytterligare förbättra denna väl utprövade och väl fungerande metoden.
för många studenter är d stora problemet att samla ihop alla saker och få med sig dom in i duchen och framför allt, att själv ta sig in i den själv. på detta problemet finns d i stort sett bara en lösning enligt mig, och detta är att göra som alla tv kockar gör jämt och ständigt när dom inte vill visa att dom egentligen inte kan lr vet ett skit! nämligen förbereda, för att om man vet med sig att man ska ut (lr om man då är student så ska man i viket fall som helst räkna med att man ska ut, som i sin tur är samma sak som att dricka på tok för mycket) så kommer man att må skit dagen och ha svårigheter med kordinationen och viss tanketrögehet kommer även att infinna sig.
förberedelserna är enkla (när man varken är full lr bakis vill säga) d är bara att samla ihop ovan nämnda saker och placera ut dessa runt kanterna i duchen, var väldigt noga med att placera ut föremålen runt kanterna eftersom att detta annars kan leda till otäcka skador, varför d kan leda till skador kommer ni att förstå snart.
meningen med allt detta är ju at göra d enklare dagen efter men alla dessa förberedelser är ju inte till någon nytta om man inte är kapabel till att ta sig in i duchen, men obs!!, även här heter lösningen förbereda.
hur förbereder man då detta undrar ni? jo när man kommer hem efter utekvällen (troligen assspackad) så söker man sig mot duchen vars dörrkarm man självklart målat med floruserande färg. för att inte riva ned all dyra parfymer och rakvatten (ja lr för att hela badrummet kommer att se skit ut annars) man köpt för det ynkliga studie bidraget lr svindyra studielånet så har man även förberett snubbel tråd vid tröskeln, (aha nu klickade d varför man skulle placera ut sakerna på angiven plats) detta ger effekten att man faller hårt och kommer att ligga kvar där!
och för er som tycker att d inte går att sova i duchen så är ni troligen inte studenter som druckit nog, för tro mig d går aldeles utmärkt.
i föremålen som ska placeras ut så ska d även ingå litervis med så kallt vatten som d går att få, dessa liter ska fördelas på kvällen då man kommit hem (detta kanske låter jobbigt men även d hjälper tro mig!
) och dagen efter, även här kan man förbereda om man vet med sig att man har rejäla problem med kordinatioen dagen efter genom att fördela vattnet på två hinkar.
!!!OBS!!! ett varningens finger för risken att somna i duchen med kranen på fullsprutt då ena skinkan kan sätta igen avloppet och onödiga vattenmassor kan tränga ut ur badrummet och störa grannar :s
men d är en anna historia:D