D
Deleted member 65291
Guest
Basketlinnen.
jag är inte en av dom med basketlinnen, men eftersom att dehär var nåt försök till att vara rolig tycker ja att du ska skaffa dig ett liv, för de va inte roligt..
Tur att jag inte fått skägg än då^^Dahllof sa:haha precis!jeppenator sa:med skägget kommer frågorna^^![]()
sjukt rätt!Andy_Banton sa:Sen har vi den tredje jibbern som åker för att det är kul...ofc-my-horse sa:sj tycker jag det finns 2 st olika "jibbers" .
Jag ska försöka göra så bra beskrivning som möjligt så hoppas jag att ni känner igen er. så här tycker jag.
Nr.1 ( Gangsterjibbern ) : Denna sorts skidåkare har gärna goggles med spegelglas som gärna sitter 1 mm ifrån att åka av från nästtippen ( alltså så långt ner som möjligt i ansiktet). Hjälmen sitter så långt bak som möjligt. Glipan mellan goggles och hjälmkanten ska vara så stor som möjligt. Jackan är 3 ggr så stor som en vanlig och det sitter en 4 ggr så stor t-shirt under jackan. Byxorna är sjukt baggy och man ser bara från knäskålarna och neråt. Det hänger också en kedja i någon sorts metall runt halsen. -Basketlinnen funkar också framåt vårkanten- Man kan jämföra dessa åkare med berömda artister som 50 cent. de försöker alltså vara så lik honom som möjligt eftersom han går runt i basketlinnen ganska ofta eller har jag fel?
Nr.2 ( Pryljibbern? ) Oakleybriller, gärna de senaste. Brillorna ska vara skinande blanka så att de ser så oanvända ut som möjligt. Kläderna är la lite pösiga men de ska inte vara för mkt. Ska helst ha ett helt ställ från Oakley och gärna spons från Oakley, oakley oakley, oaklay okaleyo okaley. ja du fattar
Där har du lite info hoppas det duger...
jag håller med dig fullständigt måste jag medge!Kruxelidux sa:Tja jag åker i basketlinne, feta byxor, gogglar med spegelglas under hjälmen, glipa mellan gogglarna och hjälmen, no poles, bandana, t-shirt som sticker ut under jackan...
är jag gangster? nää
Man har ju de för att de e skönt/snyggt liksom...
Vet jag är FETT nyskapande !!!!!!!!!!!!!!titti720 sa:jag håller med dig fullständigt måste jag medge!Kruxelidux sa:Tja jag åker i basketlinne, feta byxor, gogglar med spegelglas under hjälmen, glipa mellan gogglarna och hjälmen, no poles, bandana, t-shirt som sticker ut under jackan...
är jag gangster? nää
Man har ju de för att de e skönt/snyggt liksom...
att du kan dela med dig av dig själv på detta sett gör mig imponerad!det behövs flera som du i vårat samhälle!
tag er i akt
/720
Det lär nog va localsen som åker bättre än turisterna men aja...fredrik_p sa:jag säger bara, gangsta, gangsta, gangsta..
det är ju inte härjedalingar som har på sig basketlinnen, det är ju turisterna. Härjedalingarna har lappskjortor och stenmark glasögon och ett par skidor ifrån -82![]()
Ingeting, enda är väl att ghettoungarna från NY som ni kallar "gangstas" tycker om basket och gillar såna linnen. Dom ser inget ghetto i det alls, eller gangstah utan tycker väl om basket.KalleKax sa:Då kommer ju nästa fråga vad e de som är så gangsta med basketlinnen?fredrik_p sa:jag säger bara, gangsta, gangsta, gangsta..
det är ju inte härjedalingar som har på sig basketlinnen, det är ju turisterna. Härjedalingarna har lappskjortor och stenmark glasögon och ett par skidor ifrån -82![]()