Basketlinnen.

Basketlinnen.
jag är inte en av dom med basketlinnen, men eftersom att dehär var nåt försök till att vara rolig tycker ja att du ska skaffa dig ett liv, för de va inte roligt..

Basketlinnen.
Jag har basketlinne, själv är jag ingen ''gansteråkare''
Tillexempel Jon Olsson har ett linne han använder ibland. Basketlinnet ska vara under jackan och utanpå en tjocktröja/ t-shirt.

Basketlinnen.
Andy_Banton sa:
ofc-my-horse sa:
sj tycker jag det finns 2 st olika "jibbers" .
Jag ska försöka göra så bra beskrivning som möjligt så hoppas jag att ni känner igen er. så här tycker jag.

Nr.1 ( Gangsterjibbern ) : Denna sorts skidåkare har gärna goggles med spegelglas som gärna sitter 1 mm ifrån att åka av från nästtippen ( alltså så långt ner som möjligt i ansiktet). Hjälmen sitter så långt bak som möjligt. Glipan mellan goggles och hjälmkanten ska vara så stor som möjligt. Jackan är 3 ggr så stor som en vanlig och det sitter en 4 ggr så stor t-shirt under jackan. Byxorna är sjukt baggy och man ser bara från knäskålarna och neråt. Det hänger också en kedja i någon sorts metall runt halsen. -Basketlinnen funkar också framåt vårkanten- Man kan jämföra dessa åkare med berömda artister som 50 cent. de försöker alltså vara så lik honom som möjligt eftersom han går runt i basketlinnen ganska ofta eller har jag fel?

Nr.2 ( Pryljibbern? ) Oakleybriller, gärna de senaste. Brillorna ska vara skinande blanka så att de ser så oanvända ut som möjligt. Kläderna är la lite pösiga men de ska inte vara för mkt. Ska helst ha ett helt ställ från Oakley och gärna spons från Oakley, oakley oakley, oaklay okaleyo okaley. ja du fattar

Där har du lite info hoppas det duger...
Sen har vi den tredje jibbern som åker för att det är kul...
sjukt rätt!

Basketlinnen.
Ær væl egentligen inte så mtk att ifrågasætta, æven om det vore mkt frænare att glida runt i kostym och panama-hatt så vill ju alla se likadana ut som "ganster"-"jibbarna"

Basketlinnen.
Jag säger såhär, alla får klä sig hur fan dem vill, vill alla se ut som de grymmaste och "dopaeste" (ursäkta, kom inte på någon bättre stavning) proffsen så får man väll göra det, finns miljontals frågor om "varför har folk byxor i 10 storlekar för stora" och blablabla, sköt er själva. Fattar inte varför endel tar de som är prylfixerade som att dem bara åker för att se cool ut , och inte ha kul. Alla som vistas är där för att ha kul, iaf till absolut största del, och visst, jag tycker det är ruggit coolt med folk som har sin egen stil. Men det är endå den här "gansgter-hophop-bling-bling-rappare-stilen" som är lite av det nya. Och jag tycker det är så löjligt att folk ska hålla på o gnälla hela tiden, sköt er själva, så ses vi i backen. ska packa inför en vecka i åre nu :) puss

Basketlinnen.
Tja jag åker i basketlinne, feta byxor, gogglar med spegelglas under hjälmen, glipa mellan gogglarna och hjälmen, no poles, bandana, t-shirt som sticker ut under jackan...

är jag gangster? nää

Man har ju de för att de e skönt/snyggt liksom...

Basketlinnen.
Kruxelidux sa:
Tja jag åker i basketlinne, feta byxor, gogglar med spegelglas under hjälmen, glipa mellan gogglarna och hjälmen, no poles, bandana, t-shirt som sticker ut under jackan...

är jag gangster? nää

jag håller med dig fullständigt måste jag medge!
att du kan dela med dig av dig själv på detta sett gör mig imponerad!det behövs flera som du i vårat samhälle!
tag er i akt
/720

Basketlinnen.
titti720 sa:
Kruxelidux sa:

är jag gangster? nää

jag håller med dig fullständigt måste jag medge!
att du kan dela med dig av dig själv på detta sett gör mig imponerad!det behövs flera som du i vårat samhälle!
tag er i akt
/720
Vet jag är FETT nyskapande !!!!!!!!!!!!!!

Basketlinnen.
fredrik_p sa:
jag säger bara, gangsta, gangsta, gangsta..
det är ju inte härjedalingar som har på sig basketlinnen, det är ju turisterna. Härjedalingarna har lappskjortor och stenmark glasögon och ett par skidor ifrån -82 :)
Det lär nog va localsen som åker bättre än turisterna men aja...

Basketlinnen.
vad är det som säger att man bara för att man bryr sig om vad man har på sig i backen inte tycker att det är kul att åka? är så trött på allt jävla präktigt skitsnack om "äkta" hit och dit. är man äkta "ska man minsann inte bry sig om hur man ser ut - utan tänk FUNKTION". aaarrrgh, vad tråkigt.

bla bla bla. man kan tycka att skidåkning är det bästa i livet trots att man nästan skulle dö för det där sjukt snygga basketlinnet. det finns liksom ingen motsättning i det!

/tant-kcat
(som verkligen inte åker i basketlinne, men uppskattar folk som bryr sig om vad de har på sig. och folk som inte gör det! bara de inte klagar på andra)

Basketlinnen.
KalleKax sa:
fredrik_p sa:
jag säger bara, gangsta, gangsta, gangsta..
det är ju inte härjedalingar som har på sig basketlinnen, det är ju turisterna. Härjedalingarna har lappskjortor och stenmark glasögon och ett par skidor ifrån -82 :)
Då kommer ju nästa fråga vad e de som är så gangsta med basketlinnen?
Ingeting, enda är väl att ghettoungarna från NY som ni kallar "gangstas" tycker om basket och gillar såna linnen. Dom ser inget ghetto i det alls, eller gangstah utan tycker väl om basket.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp