bästa gangster rullen?

• Trådstartare Trådstartare Ewasx
  • Start datum Start datum
E

Ewasx

Guest
bästa gangster rullen?
jag vet inte varför jag skriver det här men jag är sugen på att se på en riktig gangster rulle typ som get rich or die tryin fast den har jag redan sett.

Så vad ska jag se?

bästa gangster rullen?
Det där är en sjukt bra film faktiskt. Grym. Kan vara svår att få tag i eftersom den är från 90-talet. Men tvivla inte, den är helsjuk! :D

bästa gangster rullen?
Det där är en sjukt bra film faktiskt. Grym. Kan vara svår att få tag i eftersom den är från 90-talet. Men tvivla inte, den är helsjuk! :D
Där kör dom gangstergrejer med bandanas för munnen, pickadoller, droger, feta bilar, sjuka fester, hustlas, allt!

bästa gangster rullen?
Skojar ni att Scarface skulle vara svår att få tag i?
Gå till närmsta videotek och fråga efter scarface så fixar dom den åt dig!

bästa gangster rullen?
Ghettoblaster är för skön, parodi på typ Menace to society. Sen finns väl Friday, Next Friday och Friday after Next.

bästa gangster rullen?
lock stock and two smoking barrels. länge sen jag såg den, men det är typ en brittisk maffiafilm, som e sjukt bra! se den

bästa gangster rullen?
the boondock saints e förövrigt en grym film med lite våld å så!

bland de bästa jag sett faktiskt

bästa gangster rullen?
green street hooligans e kanske itne så gangster bara huligan/cashual ocj alla lär ju ha sett den.. men den e bra som fan

bästa gangster rullen?
Ojamae sa:
Ghettoblaster är för skön, parodi på typ Menace to society. Sen finns väl Friday,
Next Friday och Friday after Next.
Parodi på mer än menace 2 society. även parodi på boyz 'n' the hood och south central!

därav namnet don't be a menace to south central while drinkin your jucie in the hood original titel.

Senast ändrad:
bästa gangster rullen?
Green street hooligans är en riktig skitfilm! Så jävla töntigt o springa runt o spöa varandra! menace to society och Boyz N' the hood. GRYMMA, samma regissör!

bästa gangster rullen?
snatch å lock stock and two smoking barrells..kanske inte gangsta filmer men sjuuukt bra e dom!

bästa gangster rullen?
Guds stad

Blood in blood out
Scarface
The warriors

Där har ni lite bra filmer, grymt mycket bättre än skit som get rich or die trying...........

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp