Båstad Railjam open

v-larsson

Aktiv medlem
Båstad Railjam open
Vilka hade tænkt besøka stekarmeckat under tennisveckorna før lite skidåkning?
Kommer ni åka på fler dagar æn fredagen?
Kanske styra upp en fest med dom från railjamet før jag har lite allergi mot champagne och specielt folk som tycker att man får en stor snopp av att spruta ut den på golvet.

Kommer bli kul som fan.

Båstad Railjam open
I'll be there! dock bara på lördagen, jobbar på fredag. men varför inte köra en feeeet avslutningsfest där på lördag kväll?

Båstad Railjam open
lördagkväll röstar jag också för, då jag har en liten äcklig kusin som fyller år på lördagen. ingen bakfylla på släktkalas inte.

Båstad Railjam open
Hur blire med festen efter?
Och för alla er som inte har varit där ännu så är det skitkul.
Snön är skitdålig och man glider knappt på boxen men livet leker och ölen flödar.
Sjukt kul, hoppas det kommer många på Fredag och slayar sönder skiten så att vi kan få en fet efterfest..

Båstad Railjam open
magnusericsson sa:
Hur blire med festen efter?
Och för alla er som inte har varit där ännu så är det skitkul.
Snön är skitdålig och man glider knappt på boxen men livet leker och ölen flödar.
Sjukt kul, hoppas det kommer många på Fredag och slayar sönder skiten så att vi kan få en fet efterfest..
snö är omöjligt dåligt när det är sommar ..

dyker nog upp på lördag morgon, alternativt fred kväll beroende på när jag kmr ifrån jobb. boyaah.

Båstad Railjam open
Markkus sa:
Tävlingen är väl kl 20 på fredag och öppen för alla?
Tävlingen är på fredag och kommer endast vara för inbjudna åkare från ripcurls team, tråkigt nog.
Snackade med en av de som höll i det senast idag och även han tyckte att det var tråkigt, men de vill inte riskera att ingen kom och åkte! :P

Båstad Railjam open
magnusericsson sa:
Markkus sa:
Tävlingen är på fredag och kommer endast vara för inbjudna åkare från ripcurls team, tråkigt nog.
Snackade med en av de som höll i det senast idag och även han tyckte att det var tråkigt, men de vill inte riskera att ingen kom och åkte! :P
Det där var typ det dummaste jag någonsin hört. Skulle det bli mer åkare bara för att inga får vara med förutom deras teamåkare? Det låter ju bara patetiskt. Vilka är ripcurl åkarna?

Båstad Railjam open
v-larsson sa:
magnusericsson sa:
Markkus sa:
Det där var typ det dummaste jag någonsin hört. Skulle det bli mer åkare bara för att inga får vara med förutom deras teamåkare? Det låter ju bara patetiskt. Vilka är ripcurl åkarna?
Nej, men när de planerade det i april, så visste de inte hur mycket PR det skulle få och liknande, och de ville inte riskera det. Inte en aning vilka det är, 5 st skidåkare och 5 st snowboardåkare. Det var vad de sa igår.

Båstad Railjam open
34221_10150223571880300_892760299_13538608_7925670_n.jpg

Detta var igår, de håller på att preppa hela parken så gott det går. så det kommer vara mer snö imorgon! :)
Mailboxen har för övrigt inte varit uppe då det inte har funnits så mycket snö..
Men imorgon ska den också vara uppe.

Senast ändrad:
Båstad Railjam open
haha, ja. det ser galet skönt ut på den bilden. tråkigt att vädret visar regn till helgen.
hoppas på sol på lörd morgon, då tar vi bilen till väst.

Tillbaka
Topp