Batteriet tar slut väldigt fort i min Sony Digital Handycam.

Simme

Medlem
Alltså ja kan typ filma i en kvart... Den är från typ -99 och nå räckte batteriet mycket längre när den var ny! Vad har hänt? Är det bara så att batteriet har blivit gammalt lr har kameran pajjat och Drar batteri fast den är av? Någon som har nån idé om va det kan vara?.

batterin blir sämre ju längre man använder dem. Så om det inte är något annat fel på kameran så skulle jag rekomendera att köpa ett nytt batteri.

Claes ohlsson har nog pirat, vet inte om de är bra-- Jag har 4 batterier till min digicam, de drar ur snabbt i kyla så ha batteriet i innerfickan om det inte besvärar... Vet inte storleken..

Annars kan du ju isolera lite mot kyla.
Tyvärr så håller inte batterier maximal laddning för länge.. 4-5 år så tröttnar de.

Har köpt ett flertal piratbatterier från www.zebramedia.biz. Bra priser och de fungerar än så länge utmärkt. Köpte senast ett batteri till min DV-kamera, en Sony DCR-HC40 och fick betala 400:- istället för 1500:- som Sonys original skulle ha kostat

det drar mer batteri när kameran är i kylan..så varje gång du kmr in ska du ta ut batterierna och värma dom...

Tillbaka
Topp