Behöver HJÄLP med flatspin på mattan

Antmeister

Ny medlem
Jag behöver hjälp med flatspin på studsmattan. jag vet inte hur jag ska slänga mig xD. i tricktipsen står det att man ska göra en utcorkad lincoln men jag vet inte hur man gör det.. snälla hjälp. skulle vara bra om någon har en film med flatspin ;P

Mvh Anton

Senast ändrad:
pröva med att kasta en sned bacflip/lincoln med en 180 på slutet så lärde jag mig det

Men tänk att du har en boll på vänster sida om dig (om du snurrar åt vänster) ungefär i axelhöjd. När du ska slänga flatspinen ska du tänka att du ska försöka sparka till den bollen eller vad det nu är med fötterna. Då kommer det att bli, som du själv sa, en utcorkad lincoln.

oj

Senast redigerad av en moderator:
OScratchO han är medlem på FR bara för att fixa så man kan se youtube filmerna direkt i forumet,I varje forum som det är film i så har han varit där och terroriserat,Bara jag som märkt detta?

/ae

donkan sa:
"sagan om killen som skulle vara duktig o länka en film på flatspin men visste inte va de va och
blev utskrattad"

här kommer skrattet:

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHASHAHAHAHAHA.. osv

jag vill se flatspin.. och ha en beskrivning på hur de funkar..

känns som om man ska satsa på rodeo men corka ut den lite?

haha inte sideflip 180 ;P googla på "jon olsson flatspin" så kommer det upp en pipebild med flatspin men att göra det på matta är en annan femma ;)

Odlander sa:
Lincoln! svårt å förstå för folk att man måste låta bli å flippa på flatspin.. man ska alldrig ha huvudet under sig.. utan man ska ligga helt plant med mattan då man snurrar.. vet att de va nån här på freeride som va duktig på det..

kanske MR.Ojamäe vet hur de går till å kan beskriva å länka film?

har för mig att ungefär efter 24 sekunder så ´gör jag en flatspin mute .

OBS filmen kanske inte funkar än !

KellneR sa:

Bra hoppat Oscar... nu börjar de likna flatspin.. men du måste corka ut den lite mer för att de ska va helt flat tror jag.. men överlägset närmast såhär långt

jeppenator sa:
KellneR sa:

Bra hoppat Oscar... nu börjar de likna flatspin.. men du måste corka ut den lite mer för att de ska va helt flat tror jag.. men överlägset närmast såhär långt
haha okej kan inte riktigt detta med flat och cork 3 :P

AEriksson sa:
OScratchO han är medlem på FR bara för att fixa så man kan se youtube filmerna direkt i forumet,I varje forum som det är film i så har han varit där och terroriserat,Bara jag som märkt detta?

/ae
jag har också märkt det..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp