Beställa kläder ?

Beställa kläder ?
Hejsan, ja undrar om de e nån som vet var man kan beställa hyfasat snygga å billiga skid kläder, å vad som är inne. Min mode medvetna syster tror på grå jacka å vita täckbyxor, eller vita täckbyxor å röd jacka ! vad blir bäst ?

Beställa kläder ?
satsa på röda braller å vit jacka ist, grått å vitt e trist, men vita braller i farligt, de blir skitiga fort som satan, spec om du ska köra något på våren... men röda braller å vit jacka

kolla www.blue-tomato.at

Beställa kläder ?
junkyard är dyrare än blue-tomato, de har dessutom ett mindre utbud
men kolla nu när dom har rea, kanske hittar något skoj..

www.hot-zone.de e också bra sida

Beställa kläder ?
dif_89 sa:
vita brallor, röd jacka det är snyggt.
Skönt att folk diggar min klädsel ;)

Sandgren2 sa:
satsa på röda braller å vit jacka ist, grått å vitt e trist, men vita braller i farligt, de blir skitiga fort som satan, spec om du ska köra något på våren... men röda braller å vit jacka
Nejnej, en vit jacka blir mycket fortare skitig än ett par vita byxor. Jag vet inte varför men det har nått att göra med att man rör och har mera saker vid axlar, armar och magparti.
Så jag rekomenderar dig att skippa vit jacka om du inte vill tvätta hela tiden!
Och det är en sak jag är säker på till 100 procent, vi har läst om tvätt och smuts i skolan, och jag har även fått höra det på många andra ställen -så tro mig!

Och sen har jag grönbruna prickar på mina vita byxor som gör att smutsen syns mindre, pga av att fläckarna tar ut smutsen.

Senast ändrad:
Beställa kläder ?
haha de kan nog tyvärr bli lite svårt å hitta ett helt sett (jacka+byxor) för under 1500 om du ska ha "mode"..:/ men du kan ju sy;) då har ingen lika kläder som dej + att de är fett mycke billigare:P

Beställa kläder ?
Jag köpte en asschyst Jacka på Factory outlet här i vingåker. Vit typ dunjacka rätt stor.. den kostade 500 spänn.. 1500 i vanliga fall.. så ett tips är att ta en titt förbi Vingåker i vinter när dom fått in mer jackor... Dom köper in andrahands sortering och typ köper upp konkurs kläder.. därför är det 30-70% billigare än i andra affärer..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp