Bilder på eran setup 08/09 UPPDATERAD !

r210ls.jpg

Tröja: Homemade tall hoodie =)
Byxor: Lethal descent Detox pant ''blåa''
Pjäx: salomon Spk
Skidor: k2 disordely
Googles: Oakley crowbar

Har tyvvär ingen bild :/

Vart fan hittar ni alla dessa klännngar =// :S imo går det till en viss gräns det där sen blir det bara ruskigt fult..

Iaf så köpte jag så jävla mycket dyra häftiga prylar att jag 1. ine hade råd med någon kamera så jag kan inte lägga upp bilder.... 2. så har jag inte råd att åka någonstans, så jag får stå här hemma på mattan och göra ollies >.< 3. äer knäckebröd för resten utav året.

Jacka: Peak Performance
Byxor: Cross
Skidor: Armada El Ray
Hjälm: Sweet Rambler
Goggles: Oakley Crowbar

Gillar "tight - clean" look :)

Senast ändrad:
cEkholm sa:
Så jävla fylt hyllegren. Du är 19 år skärp dig, Ser så jävla pinsamt ut blir nästan sur..
haha, random påhopp har omvandlats från något som jag tog illa vid mig av till något jag tycker är lite kul faktiskt... och jag är 20 förresten, fyllde 30 maj, säga grattis i efterskott?

Hyllergren... hyllergren... Jag hoppas för din skull att du vid 20 års ålder fixar nya kläder tills nästa säsong!

hyllengren sa:
cEkholm sa:
Så jävla fylt hyllegren. Du är 19 år skärp dig, Ser så jävla pinsamt ut blir nästan sur..
haha, random påhopp har omvandlats från något som jag tog illa vid mig av till något jag tycker är lite kul faktiskt... och jag är 20 förresten, fyllde 30 maj, säga grattis i efterskott?
`grattis i efterskott !!

Liberg sa:
Hyllergren... hyllergren... Jag hoppas för din skull att du vid 20 års ålder fixar nya kläder tills nästa säsong!
Haha vad är det folk inte kan acceptera med att man har vilka kläder man vill i backen?

Från början hette ju sporten "Freestyle", och det var väl inte helt utan anledning?
Freestyle är ett ord som består av två ord, "FREE" och sen även "STYLE". Översatt på svenska så bildar detta det simpla ordet FRI-STIL. Detta måste ju betyda att man får se ut och ha sin egen stil? det låter ju på namnet som att de iallafall är tanken med sporten från början?..

Sluta klaga på andra och köp dom kläderna du själv vill ha! Finns inga rätt och fel! ;)

Senast ändrad:
cEkholm sa:
Idiot ! Hyllengren driver det som ett företag och faktiskt så gör oftast företag reklam för sina produkter. Så ja tycker inte du ska säga att det är pinsamt. Eller du kanske brukar gå in till företag och säga att deras reklam är pinsam?:O inte vet jag ! men ja tycker inte du ska göra sådana påhopp, ja tycker iaf att hyllengrens tröjor är cleana. Ja tror inte du skulle säga till ägaren av oakley att det ser pinsamt ut när han går i oakley kläder för att "göra reklam" !? :/

Sluta h8a på andra och bry dej om dej själv istället

//S

Tillbaka
Topp