Bilder på eran skidsetup år 07/08

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 39569
  • Start datum Start datum
o_Lundgren sa:
Jag har alltid varit ruskigt tveksam till att köpa ett helt ställ från samma märke. Men efter flera veckors grubblande, tvekande och miljarders uteslutna kombinationer så kom jag fram till att jag ska ge det ett försök! Är grymt nöjd över mitt beslut. Sen att det förmodligen kommer att matcha ganska bra med dom nya Line Invader skidorna är ju ett stort + :)
naajs dom är feeta:)

okeej kör en liten update nu med annan skidjacka typ o så:) har ett par oranaga HH brallor man kan växla till också:)
289yl2g.jpg

o_Lundgren sa:
Grym setup porky! Har varit skeptisk till den jackan förr men det är som bortblåst nu. :P
taclar:) jo den är ju naajs, men den brukar inte va så snygg på bild mkt fetare in reality;)
men hade köpt jackan så passade på med brallorna också:)

haha men visste inte hur ja skulle ha kameran därför blev det så, sen brallorna är i xl o jackan i L så inte så stor skillnad, har rätt mkt häng på bilden kan va det, eller normalt häng för mej;)

porky sa:
haha men visste inte hur ja skulle ha kameran därför blev det så, sen brallorna är i xl o jackan i L så inte så stor skillnad, har rätt mkt häng på bilden kan va det, eller normalt häng för mej;)
eller den andra jackan kanske du tänkte på o ja den är inte så stor men den är inte snygg i stor...

Swerin sa:
ollenyman sa:
nu slutar vi bråka och fortsätter och låter dom som inte har visat sina setups för i år göra det! och kan även säga att kläderna jag har på bilderna inte är mina utan tillhör en kille som är 2.03 och att bilden var oseriös, tycker själv att det är för stort då jag själv kör med L. men som sagt så tycker jag att man får se ut hur man vill i backen
Jonas som jobbar på lidl elr?;D
haha ja faktiskt!! känner du han?

LITE UPPMÄRKSAMHET HITÅT EN SNABBIS.

Ska vi kanske göra en ny tråd "Bilder på eran skidsetup 07/08" ?. folk har skivit så mkt onödigt så får sitta och bläddra 54år för att hitta en bild, de är ca 3 bilder på varje sida och resten onödigt OT snack. JAG tycker personligen att vi gör en ny tråd där vi BARA lägger upp bilder på våran skidsetup så får vi hålla snacket nån annanstans.
Eller va säger ni?.

(nu förstör jag denna tråd lite till jag vet, men kan den verkligen bli mer förstörd än va den redan är?).

//Oh.

Ohm1e sa:

Ska vi kanske göra en ny tråd "Bilder på eran skidsetup 07/08" ?. folk har skivit så mkt onödigt så får sitta och bläddra 54år för att hitta en bild, de är ca 3 bilder på varje sida och resten onödigt OT snack. JAG tycker personligen att vi gör en ny tråd där vi BARA lägger upp bilder på våran skidsetup så får vi hålla snacket nån annanstans.
Eller va säger ni?.

(nu förstör jag denna tråd lite till jag vet, men kan den verkligen bli mer förstörd än va den redan är?).

//Oh.
true, en ny skulle va bra! jeppenator, fix it.

Senast ändrad:
Här är ett annat ställ som jag kommer att använda i år. Bärs av anton på bilden:)
Jacka: Grenade Groundwar
Byxor: Zimtstern bbq

2uzow82.jpg

Senast ändrad:
Ohm1e sa:

Eller va säger ni?.

//Oh.
jeppenator sa:
haha fixa det ni!
jag har haft mina glory days här.. nu får ni andra börja göra nått! =)
ait ill fix it ( :.

2 late, men förstör fan itne den nu,. 06/07 tråden blev ju lyckad så vaför ska inte 07/08 bli de ?

Men varför ska din tråd bli lyckad om inte den här blev det? Den här var lyckad fram till att du kom och whajnade.

Senast redigerad av en moderator:
Senast ändrad:
15ob0jp.jpg

Min gear då. Syns inte mina brallor men dom är helsvarta och baggy=), ska också köpa en ny bandana som är lite roligare...svart och vit förmodligen...Peace!

Senast ändrad:
OlofM sa:
ollenyman sa:
millionaire-OG sa:
haha, alla småkids som har XXL, det ser fördjävligt ut ju, typ israelsson och ollenyman, tagga ner lite grabbar! Det där är inte ens snyggt!
roligt att du kallar mig småkid när vi är lika gamla, och jag tycker väl att man ska få ha på sig vad som helst i backen, eller?
Fy fan va dålig stil, har du så snygga kläder då? ollenyman vågar iaf visa upp sina kläder men du vågar inte ens det, du sitter bara och klagar på att folk har fula kläder. om alla har så "fula kläder och är så patetiska" som laddar upp bilder varför sitter du och kollar på forumet då?
kan hålla med till viss del, men jag tror nog att han "vågar" lägga upp bilder, själv orkar jag inte, det är helt enkelt inte värt... men om man orkar är det bara kul :)
sen förstår jag vad han menar med små kids som klär sig i XXL, och om ni får tycka som ni vill får väll han oxå de??

Senast ändrad:

Snödjup

Tillbaka
Topp