är inte jacken gul? eller är jag blind?jeppenator sa:grön jacka å ett par svarta scott brallor. ganska så fint tycker jag =)
Gul/grän lr så kanske det är jag som är synskadadLEAF sa:är inte jacken gul? eller är jag blind?jeppenator sa:grön jacka å ett par svarta scott brallor. ganska så fint tycker jag =)
Precis som du säger så ser det jäkligt snyggt ut med passande färg på goggles.LEAF sa:https://www.freeride.se/img/photo/normal/4d3ffcaabdff95baf9f2dd54b1c510ce.jpg
giro 9mx med ett par wisdom. jag är ju inte ensam om att ha det direkt! sitter jävlig bra!
grön norröna jacka med bruna volcom pant, gillar att mina wisdom passar jackan :p
vad har du själv på dig?
enligt mig så är den grön, men kanske upfattas som gröngul.. aja håll ett till ämnet nu pojkar =)WilheIm sa:Gul/grän lr så kanske det är jag som är synskadadLEAF sa:är inte jacken gul? eller är jag blind?jeppenator sa:grön jacka å ett par svarta scott brallor. ganska så fint tycker jag =)![]()
Foursquare-outerwear.comTjabo180 sa:Bigair> Vad har du för brallor?
han har nåra foursquare byxor, vet ej vad dom heter riktigt men foursquare ereTjabo180 sa:Bigair> Vad har du för brallor?