Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
så jävla surt, jag har 26-26,5mm på min kamera, vill väldigt gärna ha snap onthom8 sa:finns snap-on fisheye till videokameror från 329 spänn på DEN HÄR LÄNKEN!
hm shit asså kan nog bli svårt, sök lite på google å kolla om du hittar någon adapter som gör att det blir större, annars kanske man kan tillverka någon provisorisk sådan själv?AntonJansson sa:så jävla surt, jag har 26-26,5mm på min kamera, vill väldigt gärna ha snap onthom8 sa:finns snap-on fisheye till videokameror från 324 spänn på DEN HÄR LÄNKEN!
och då undrar jag om nån vet vart man kan få tag på snap on fisheye
till minst 26mm
Vad är det som 26-26.5mm är för? jag har en billig canon MV800, men hittar inte vad jag har för millimeter.ArtistY sa:så jävla surt, jag har 26-26,5mm på min kamera, vill väldigt gärna ha snap onthom8 sa:finns snap-on fisheye till videokameror från 329 spänn på DEN HÄR LÄNKEN!
till minst 26mm
lins öppningen, de står vid linsöppningen för mig.. annars kan du ju0ldschool sa:Vad är det som 26-26.5mm är för? jag har en billig canon MV800, men hittar inte vad jag har för millimeter.ArtistY sa:så jävla surt, jag har 26-26,5mm på min kamera, vill väldigt gärna ha snap onthom8 sa:finns snap-on fisheye till videokameror från 329 spänn på DEN HÄR LÄNKEN!
till minst 26mm
Har själv ett peleng och EOS350D fungerar utmärkt men det är lite meck med de manuella inställningarna... Inte bara sikta och trycka! Men vet man vad det handlar om så är det klart prisvärt. Köpte mitt på eBay för ca 1700:- inklusive frakt, sprillans nytt!Lejjonet sa:Har tänkt att köpa ett peleng fisheye...
kommer inte ihåg vad det hette, men jag köpte en grej som man skruvar på innan man sätter dit snap-on-fiskögat. från samma sida som thom8 länkade. funkar finfintArtistY sa:så jävla surt, jag har 26-26,5mm på min kamera, vill väldigt gärna ha snap onthom8 sa:finns snap-on fisheye till videokameror från 329 spänn på DEN HÄR LÄNKEN!
till minst 26mm
ta en sväng till Ryssa eller Orsa och se om det finns nåt där..thom8 sa:hm shit asså kan nog bli svårt, sök lite på google å kolla om du hittar någon adapter som gör att det blir större, annars kanske man kan tillverka någon provisorisk sådan själv?AntonJansson sa:så jävla surt, jag har 26-26,5mm på min kamera, vill väldigt gärna ha snap onthom8 sa:finns snap-on fisheye till videokameror från 324 spänn på DEN HÄR LÄNKEN!
till minst 26mm
Är ju dock till fullformat, sätter du det på en vanlig DSLR så motsvarar det någonstans runt 19mm vilken endast är en vidvinkel.simonthyrberg sa:Såg att "Samyang" inom kort kommer att släppa en billig ultravidvinkel. Ser rätt intressant ut och priset såg ju VÄLDIGT intressant ut! Kommer ligga på ca. 2600:-
http://www.fotosidan.se/cldoc/36758.htm
Om den har en filtergänga på 27-37mm ska den passa. Har en sån "snap on" till min gamla Panasonic NVGS27 (tror jag den heter) och det funkar helt OK med tanke på det låga priset. Som det står på sidan "mest för att ha kul med din videokamera", så förvänta dig ingen höjdarkvalité. Men som sagt, det duger absolut om man inte har några jätteambitioner med filmandet.eNilsson sa:Vet någon om ett sånt raynox snap on från CP passar denna kameran dvs att det kan fästas?
http://www.elgiganten.se/product/fo...ra/CAMILEOP10/toshiba-camileo-p10-videokamera