Björkliden -13

lesofia

Ny medlem
Björkliden -13
Är det någon här som ska upp till Björkliden i vår? :D Jag ska jobba där men vet tyvärr inte av en enda kotte som ska dit... Hade därför varit kul att höra om det finns någon fler som ska jobba där? :)

Senast ändrad:
Björkliden -13
Björkliden -13
lesofia sa:
Är det någon här som ska upp till Björkliden i vår? :D Jag ska jobba där men vet tyvärr inte av en enda kotte som ska dit... Hade därför varit kul att höra om det fanns någon som man kanske kan hänga med i backen? Eller om det finns någon som också ska jobba där? :)
Jag kör ännu en säsong och jag kan lova att det kommer finnas väldigt många trevliga prickar där uppe i vinter. Så förbered dig på en kalasvår med ömmande benhinnor och bakfulla söndagar. Synns den tredje!

Björkliden -13
blomman67 sa:
Hur ser det ut snömässigt hittills i Björkis/Grenko området i år ?
Det är inte jättebra med snö i björkis/gränsen just nu, fast å andra sidan så är det mycket bättre nu än det var förra året när gräset stod å vajade på premiären.
Jag kommer själv jobba i butiken/uthyrningen i gränsen.

Björkliden -13
Gjort en grupp på facebook för er som är intresserade av sånt, tänkte att den kan användas för att hitta åk-kompisar, afterskivänner eller bara för allmänt skitsnack. Ni hittar den förhoppningsvis på: http://www.facebook.com/groups/404403106312870/

Tror det går att gå med i gruppen och lägga till folk själv så gör gärna det! Är lite nybörjare på facebookgrupper men är det problem med att gå med/lägga till folk kan ni skicka iväg ett meddelande här på freeride eller på facebook :)

Björkliden -13
Hej hej allihopa! Jag ska också jobba med er i Björkis i vår: servering... Trevligt att råkas - vi ses SNART! Tills dess går jag med i gruppen. Ha det!

Tillbaka
Topp