Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Åh, kul! Vad ska du jobba med?joel-b sa:Jag kommer jobba i Björkliden i vår också![]()
Jag kommer jobba i sportshopen, vart ska du jobba?lesofia sa:Åh, kul! Vad ska du jobba med?joel-b sa:Jag kommer jobba i Björkliden i vår också![]()
![]()
Okej, då kanske vi blir arbetskompisar! Om jag har förstått det rätt så ska jag nämligen jobba två veckor i shopen och en i liften, och rulla på så hela vårenjoel-b sa:Jag kommer jobba i sportshopen, vart ska du jobba?lesofia sa:Åh, kul! Vad ska du jobba med?joel-b sa:Jag kommer jobba i Björkliden i vår också![]()
![]()
![]()
Jag kör ännu en säsong och jag kan lova att det kommer finnas väldigt många trevliga prickar där uppe i vinter. Så förbered dig på en kalasvår med ömmande benhinnor och bakfulla söndagar. Synns den tredje!lesofia sa:Är det någon här som ska upp till Björkliden i vår? :D Jag ska jobba där men vet tyvärr inte av en enda kotte som ska dit... Hade därför varit kul att höra om det fanns någon som man kanske kan hänga med i backen? Eller om det finns någon som också ska jobba där?![]()
Det är inte jättebra med snö i björkis/gränsen just nu, fast å andra sidan så är det mycket bättre nu än det var förra året när gräset stod å vajade på premiären.blomman67 sa:Hur ser det ut snömässigt hittills i Björkis/Grenko området i år ?