Blanka New era kepsar?

jeppenator

Aktiv medlem
Blanka New era kepsar?
Tjoho alla glada jibbers.. vet att dehär me new era kepsar vart uppe tidigare.. men måste ställa en ny fråga..

vet nån vart man kan få tag på blanka new era kepsar? alltså utan tryck där fram, de lilla NE märket på sidan ska såklart sitta där??.. skulle vara väldigt glad för svar..

internet eller markbutik uppskattas

Senast ändrad:
Blanka New era kepsar?
sök på www.hatland.com där kan dom ha sen hur menar du blank, det finns en utan trýck på caliroots men den är i camo

Blanka New era kepsar?
men det är väl klart att NE märket ska sitta på sidan av den men jag tror han menade en blank framsida?

Blanka New era kepsar?
Varför vill man så gärna ha en blank?
Snyggare isf med black-on-black eller med så med annan färg så att trycket bara "är ett med kepsen" istället för att det saknas..
New Era ska ha tryck! Så är det bara!
Atlanta Braves black-on-black är riktigt nice.. kör på de istället..

Blanka New era kepsar?
grejjern med blank är att jag ska trycka eget på den.. och då är de svårt om de sitter nå jävla skit mitt på... skulle va asbra om dom som vet vart man får tag på kan skriva de:D

tack;)

Blanka New era kepsar?
det är ju inte så svårt att hitta... har ju för fasen det på caliroots :)

smakar det så kostar det

Senast ändrad:
Blanka New era kepsar?
jeppenator sa:
grejjern med blank är att jag ska trycka eget på den.. och då är de svårt om de sitter nå jävla skit mitt på...
Att sätta på sitt eget tryck på en NE keps borde förbjudas.. lite som att ta en Aston Martin o sätta på ett hyundai märke på grillen... oh, nej!
Säger som New Era själva: It's not a cap, it's a flag!
Äh, spela roll egentligen, kommer ändå inte hänga kring Sollerön i vinter =D

Blanka New era kepsar?
men man får väl pröjsa vad de kostar, var skulle det vara billigare? varför skulle en brodyr med 2 kr tråd å 3 kr slavlön göra nått på priset?

Blanka New era kepsar?
blizzy sa:
jeppenator sa:
grejjern med blank är att jag ska trycka eget på den.. och då är de svårt om de sitter nå jävla skit mitt på...
Att sätta på sitt eget tryck på en NE keps borde förbjudas.. lite som att ta en Aston Martin o sätta på ett hyundai märke på grillen... oh, nej!
Säger som New Era själva: It's not a cap, it's a flag!
Äh, spela roll egentligen, kommer ändå inte hänga kring Sollerön i vinter =D
haha.. men grejjen är den att jag gillar NEW ERA.. deras kepsar har den perfekta formen. och när man nu som jag inte är så basboll, hockey intresserad så känns de onödigt å köpa en snygg keps för 400:- med loggan på ett lag:S då känns de bättre å trycka upp en egen med Loggan som representerar Snowboard/skidklubben jag är stolt medlem i.

www.gesundteam.se

därför vill jag ha blank.. tyck vad ni vill..

Blanka New era kepsar?
Finns NE kepsar med annat än MLB, NHL o NBA lag (även om de nu är mest kända för sånna).. Finns en del snowboard/skatemärken som har ne kepsar också.. DC, Analog etc..
Tycker inte din idee är så dålig iofs.. hoppas bara verkligen att ni har en snygg logga o att den trycks i härlig new era stil så de inte ser helt hemmabygge ut..
Ride on!

Blanka New era kepsar?
jo blizzy har sett att en del skatebärken tryckts på ne kepsar tidigare..

Loggan är fin så in i helvete å jag ska designa allt sjävl i skolan, som ett skolarbete typ.
meningen är att dom som är medlemmar i gesundteamä kan beställa en keps dom me. å då äre inge kul om dom kosar 400:- utan tryck, å sen en 100:- till för trycket..
//jeppe

Blanka New era kepsar?
Petteurr sa:
Här jeppenator; http://www.hatland.com/store.cfm/hats,2,New_Era_BLANK_Fitted_Hats.html

titti540 sa:
dom har inte gjort ne kepsar utan det lilla ne märket på kanten men annars har jag sett blanka på one off i sthlm
Dom har visst gjort det, min 59Fifty World Series 1957 är äkta och inget NE märke på den kepsen.
jo på sånna authenic lr vad dom heter, de e för att dom ska likna orginal kepsarna så myckt som möjligt. för dom får inte ha den loggan typ. lr hur de va

Blanka New era kepsar?
På caliroots.com eller .se har dom de flesta av alla new era kepsarna som finns och går o få tag på i sverge kolla där..

Tillbaka
Topp