Blue tomato sega?

sebbski

Ny medlem
Blue tomato sega?
Tjena!

Beställde en bräda för 9 dagars sedan från blue tomato. Och de har inte hänt ett skit de har inte ens börjat skicka den.
Det stog på kontot att de hade dragit pengarna preliminärt, men nu hittar jag inte ens transaktionen men ändå är pengar dragna från mitt konto, som inte står vart de har tatt vägen.

MVH

Blue tomato sega?
Jag mailade dom och skrev mitt ordernummer. Och då sa hon att hon inte visste men troligtvis i slutet av denna vecka.
Men det tar en jävla tid och det som är märkligt att det inte står vart pengarna har tagit vägen.

Blue tomato sega?
det brukar stå (ready for shipment: 24 hours)
ibland står det (ready for shipment: 5-7 working days eller 1-3 weeks)

du behöver inte va orolig jag har beställt brädor där ifrån 3 gånger och har aldrig haft problem.

om det stått ready for shipment: 24 hours så har dom skickat dom dagen efter när jag har beställt

Blue tomato sega?
sebbski sa:
Jag mailade dom och skrev mitt ordernummer. Och då sa hon att hon inte visste men troligtvis i slutet av denna vecka.
Men det tar en jävla tid och det som är märkligt att det inte står vart pengarna har tagit vägen.
När du lagt din order så görs, precis som du skriver, en preliminär dragning från kontot. Pengarna reserveras . Först när de godkänt ordern får din transaktion statusen "Slutförd" eller liknande. Tiden från preliminär (från att pengarna reserveras) till att den blivit slutförd (definitiv) kan vara ett antal bankdagar beroende på vilken bank du har. Saldot på ditt konto kan alltså mismatcha en tid fram till det att allting är slutfört.

Invänta hennes svar eller ring. Sen kan du ju alltid ringa banken och kolla om du är osäker. Det tar som sagt några dagar. Upp till tio bankdagar i vissa fall.

Blue tomato sega?
sibbeee sa:
det brukar stå (ready for shipment: 24 hours)
ibland står det (ready for shipment: 5-7 working days eller 1-3 weeks)

du behöver inte va orolig jag har beställt brädor där ifrån 3 gånger och har aldrig haft problem.

om det stått ready for shipment: 24 hours så har dom skickat dom dagen efter när jag har beställt
Det stog 72 hours ready for shipment.

Men jag får vänta blev lite orolig för att det inte stog vart mina pengar tagit vägen.
Men de låter som det inte är några problem!

Tack!

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp