nja sevtas behövar man kanske inte man kan nog ha ramen orkinal. sen kan du ta o skära bort mönstret på ovansitan av skitspätsarna bak o värma mae varmluft så kan du böja upp dom går ganska enkelt med en varmlufts pistol( om du böjer upp dom så kan snowracern tappa ganska mycket av kontrollen men det går) så du kan åka baklänges. sen ett bmx styre kan man sätta dit o som sakt tar man bort spärren.
ps:kan man inte fixa en snowracer fristyle tävling nån gång vore kul