Bobby Brown, trippel flip/cork ?

Jekub sa:
bobby brown är officiellt den ocleanaste personen som någonsin stått på ett par skidor
håller till 199999% med, fan killen kan langa trick men stilen har han ju helt glömt hemma!
Åker ju som en puckelrygg mot hoppen, har svårt o se han utanför park

Haha men snälla nån, tror ni att Bobby skulle vinna Xgames och va den hetaste i skidvärlden just nu om han helt saknade stil? Skulle så gärna vilja se hur det ser ut när NI åker som säger att Bobby Brown saknar stil

ojje sa:
Haha men snälla nån, tror ni att Bobby skulle vinna Xgames och va den hetaste i skidvärlden just nu om han helt saknade stil? Skulle så gärna vilja se hur det ser ut när NI åker som säger att Bobby Brown saknar stil
det är väl ingen som har sagt att de har bättre stil än honom? eller?

och för att vara ärlig så tycker jag faktiskt inte att han är "den hetaste i skidvärlden just nu", tripplar är allt annat än okej

Jag har inte sagt att det är nån som sagt att de har bättre stil, men eftersom dom/ni säger att bobby saknar stil så skulle jag gärna vilja veta hur det ser ut när nån med "stil" åka.

Han vann x-games bigair och slopestyle. Han va först med misty dub 1260 och 1440, hur kan du säga att han inte är hetast i skidvärlden just nu?
"tripplar är allt annat än okej", utvecklingen går framåt vare sig du vill det eller inte serru

Jekub sa:
och för att vara ärlig så tycker jag faktiskt inte att han är "den hetaste i skidvärlden just nu", tripplar är allt annat än okej
word x10^100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

JtoB sa:
Jekub sa:
bobby brown är officiellt den ocleanaste personen som någonsin stått på ett par skidor
håller till 199999% med, fan killen kan langa trick men stilen har han ju helt glömt hemma!
Åker ju som en puckelrygg mot hoppen, har svårt o se han utanför park
jaa hoppas verkligen han skärper till sig med stilen. va ju nästan pinsamt att se honom under x-games tidigare iår, sprattlar ju fan runt tricken...

Senast ändrad:
ojje sa:
Jag har inte sagt att det är nån som sagt att de har bättre stil, men eftersom dom/ni säger att bobby saknar stil så skulle jag gärna vilja veta hur det ser ut när nån med "stil" åka.

Han vann x-games bigair och slopestyle. Han va först med misty dub 1260 och 1440, hur kan du säga att han inte är hetast i skidvärlden just nu?
"tripplar är allt annat än okej", utvecklingen går framåt vare sig du vill det eller inte serru
okej han var först med massa sjukt ocleana trick och han vann x-games, men det är fortfarande sjukt många som inte gillar honom för att det enda man ser honom göra är att kötta massa dubbels med mute, därav kan han omöjligt vara den hetaste skidåkaren

och ja utvecklingen går "framåt", men hur vill vi att sporten ska utvecklas egentligen? i framtiden kanske alla åker runt med en tränare som säger åt en vad man ska göra och vallar skidorna efter varje åk, är det vad man vill ha?

Jekub sa:
ojje sa:

okej han var först med massa sjukt ocleana trick och han vann x-games, men det är fortfarande sjukt många som inte gillar honom för att det enda man ser honom göra är att kötta massa dubbels med mute, därav kan han omöjligt vara den hetaste skidåkaren

och ja utvecklingen går "framåt", men hur vill vi att sporten ska utvecklas egentligen? i framtiden kanske alla åker runt med en tränare som säger åt en vad man ska göra och vallar skidorna efter varje åk, är det vad man vill ha?
jag orkar inte dissa bobby faktiskt, folk kommer ju säga emot mig.. däremot kommer jag quotea allt lundberg säger i denna tråd och säga att han har rätt!

tru!

aa, alla ser ví olika på vad som är cleant och ocleant.
Hetaste skidåkaren just nu är väl den som vinner mest tävlingar och kommer med nya trick? cleana 360s osv är man ju rätt less på.
Aja, som sagt så tycker man olika, punkt slut.

ojje sa:
aa, alla ser ví olika på vad som är cleant och ocleant.
Hetaste skidåkaren just nu är väl den som vinner mest tävlingar och kommer med nya trick? cleana 360s osv är man ju rätt less på.
Aja, som sagt så tycker man olika, punkt slut.
haha antingen gör man 360s eller dubblar! intressant syn på skidåkning

Senast ändrad:
Fett najs av Bobby, hoppas någon fick det på film. Förrutom MSP..
Flera på NS som claimat att dom såg det, så nån måste ju ha lyckats filma det.

Senast ändrad:
Jag håller faktist med Jekub på punkten att utvecklingen börjar barka iväg åt fel håll då det slängs trippel-corkar!

Dock måste jag säga att Bobbys stil är det inget fel på, sw dub mistysarna på X-games var off the hook! Galen grab och stomp så in i nooooorden! Och så länge man kan hålla det på den nivån att man fortfarande kan hålla, och tweaka, en grab samt stompa tricket kan jag inte hacka ner på dom för att dom slänger!

Menmen som sagt trippel cork kanske för skidåkningen dit många inte ens vågat drömma om, och ännu mindre velat. Hellre en stooor smooth switch 5a med shiftys åt båda hållen (yep, syftar på klippet från Ante Olofssons Cinematography film) än någon helikopter snurr som bryter mot gravitationen fler än två gånger på samma luftfärd.

Nu när typ alla gör dubblar var det väl dags att skilja agnarna från vetet igen. Proffsen är ju ändå det av en anledning liksom, var bara en tidsfråga innan det skulle ske. Jävligt grymt iaf, ska bli kul att se!

Senast ändrad:
hyllengren sa:
Jekub sa:
ojje sa:

jag orkar inte dissa bobby faktiskt, folk kommer ju säga emot mig.. däremot kommer jag quotea allt lundberg säger i denna tråd och säga att han har rätt!

tru!
Ni är så sjukt untrue, ni vet alla att dubblar och tripplar är illest beat! hellst två olika rotationer i samma dubbel/tripple. gärna mycket spin fast de är ibland cleant att chilla snygga dubblar som t.ex. dumonts front till misty 7.

orka att folk klagar på tripples... gillar ni inte utveckling eller?
hur kul det skulle vart om allt skulle stannat av vid kangaroo flip t.ex?
allting utvecklas liksom, inse det bara..... trångsynta småkids

superunknown sa:
hyllengren sa:
Jekub sa:

tru!
Ni är så sjukt untrue, ni vet alla att dubblar och tripplar är illest beat! hellst två olika rotationer i samma dubbel/tripple. gärna mycket spin fast de är ibland cleant att chilla snygga dubblar som t.ex. dumonts front till misty 7.
Precis, skulle vilja se "jekub" och "hyllengren" göra dubblar och tripplar själva när dom tror att dom är så jävla mycket bättre...

Hjalles sa:
superunknown sa:
hyllengren sa:

tru!
Precis, skulle vilja se "jekub" och "hyllengren" göra dubblar och tripplar själva när dom tror att dom är så jävla mycket bättre...
wow, nu när du säger det sådär förstår jag att jag har varit helt fel ute, fan va pinsamt!

GO BOBBY BROWN! quadruppels nästa!! kan inte vänta!!!!11

superunknown sa:
där är jag faktiskt tvungen att worda dig...

2:08 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

superunknown sa:
där är jag faktiskt tvungen att worda dig...

2:08 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

av ren nyfikenhet , så vill jag gärna höra vad hyllegren eller jekub har att säga om varför de inte verkar gilla utvecklingen av trick osv?

Snödjup

Tillbaka
Topp