BendikOye
Medlem
Bobby Brown, trippel flip/cork ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
håller till 199999% med, fan killen kan langa trick men stilen har han ju helt glömt hemma!Jekub sa:bobby brown är officiellt den ocleanaste personen som någonsin stått på ett par skidor
det är väl ingen som har sagt att de har bättre stil än honom? eller?ojje sa:Haha men snälla nån, tror ni att Bobby skulle vinna Xgames och va den hetaste i skidvärlden just nu om han helt saknade stil? Skulle så gärna vilja se hur det ser ut när NI åker som säger att Bobby Brown saknar stil
word x10^100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000Jekub sa:och för att vara ärlig så tycker jag faktiskt inte att han är "den hetaste i skidvärlden just nu", tripplar är allt annat än okej
jaa hoppas verkligen han skärper till sig med stilen. va ju nästan pinsamt att se honom under x-games tidigare iår, sprattlar ju fan runt tricken...JtoB sa:håller till 199999% med, fan killen kan langa trick men stilen har han ju helt glömt hemma!Jekub sa:bobby brown är officiellt den ocleanaste personen som någonsin stått på ett par skidor
Åker ju som en puckelrygg mot hoppen, har svårt o se han utanför park
so official!Jekub sa:bobby brown är officiellt den ocleanaste personen som någonsin stått på ett par skidor
Kunde inte sagt det bättre själv!Jekub sa:bobby brown är officiellt den ocleanaste personen som någonsin stått på ett par skidor
okej han var först med massa sjukt ocleana trick och han vann x-games, men det är fortfarande sjukt många som inte gillar honom för att det enda man ser honom göra är att kötta massa dubbels med mute, därav kan han omöjligt vara den hetaste skidåkarenojje sa:Jag har inte sagt att det är nån som sagt att de har bättre stil, men eftersom dom/ni säger att bobby saknar stil så skulle jag gärna vilja veta hur det ser ut när nån med "stil" åka.
Han vann x-games bigair och slopestyle. Han va först med misty dub 1260 och 1440, hur kan du säga att han inte är hetast i skidvärlden just nu?
"tripplar är allt annat än okej", utvecklingen går framåt vare sig du vill det eller inte serru
jag orkar inte dissa bobby faktiskt, folk kommer ju säga emot mig.. däremot kommer jag quotea allt lundberg säger i denna tråd och säga att han har rätt!Jekub sa:okej han var först med massa sjukt ocleana trick och han vann x-games, men det är fortfarande sjukt många som inte gillar honom för att det enda man ser honom göra är att kötta massa dubbels med mute, därav kan han omöjligt vara den hetaste skidåkarenojje sa:Jag har inte sagt att det är nån som sagt att de har bättre stil, men eftersom dom/ni säger att bobby saknar stil så skulle jag gärna vilja veta hur det ser ut när nån med "stil" åka.
Han vann x-games bigair och slopestyle. Han va först med misty dub 1260 och 1440, hur kan du säga att han inte är hetast i skidvärlden just nu?
"tripplar är allt annat än okej", utvecklingen går framåt vare sig du vill det eller inte serru
och ja utvecklingen går "framåt", men hur vill vi att sporten ska utvecklas egentligen? i framtiden kanske alla åker runt med en tränare som säger åt en vad man ska göra och vallar skidorna efter varje åk, är det vad man vill ha?
haha antingen gör man 360s eller dubblar! intressant syn på skidåkningojje sa:aa, alla ser ví olika på vad som är cleant och ocleant.
Hetaste skidåkaren just nu är väl den som vinner mest tävlingar och kommer med nya trick? cleana 360s osv är man ju rätt less på.
Aja, som sagt så tycker man olika, punkt slut.
Ni är så sjukt untrue, ni vet alla att dubblar och tripplar är illest beat! hellst två olika rotationer i samma dubbel/tripple. gärna mycket spin fast de är ibland cleant att chilla snygga dubblar som t.ex. dumonts front till misty 7.hyllengren sa:jag orkar inte dissa bobby faktiskt, folk kommer ju säga emot mig.. däremot kommer jag quotea allt lundberg säger i denna tråd och säga att han har rätt!Jekub sa:okej han var först med massa sjukt ocleana trick och han vann x-games, men det är fortfarande sjukt många som inte gillar honom för att det enda man ser honom göra är att kötta massa dubbels med mute, därav kan han omöjligt vara den hetaste skidåkarenojje sa:Jag har inte sagt att det är nån som sagt att de har bättre stil, men eftersom dom/ni säger att bobby saknar stil så skulle jag gärna vilja veta hur det ser ut när nån med "stil" åka.
och ja utvecklingen går "framåt", men hur vill vi att sporten ska utvecklas egentligen? i framtiden kanske alla åker runt med en tränare som säger åt en vad man ska göra och vallar skidorna efter varje åk, är det vad man vill ha?
tru!
Förmodligen i nån thug-stokad-edit eller en noen film närmare in på hösten...Freddaan sa:var ser man filmen?
Precis, skulle vilja se "jekub" och "hyllengren" göra dubblar och tripplar själva när dom tror att dom är så jävla mycket bättre...superunknown sa:Ni är så sjukt untrue, ni vet alla att dubblar och tripplar är illest beat! hellst två olika rotationer i samma dubbel/tripple. gärna mycket spin fast de är ibland cleant att chilla snygga dubblar som t.ex. dumonts front till misty 7.hyllengren sa:jag orkar inte dissa bobby faktiskt, folk kommer ju säga emot mig.. däremot kommer jag quotea allt lundberg säger i denna tråd och säga att han har rätt!Jekub sa:okej han var först med massa sjukt ocleana trick och han vann x-games, men det är fortfarande sjukt många som inte gillar honom för att det enda man ser honom göra är att kötta massa dubbels med mute, därav kan han omöjligt vara den hetaste skidåkaren
tru!
wow, nu när du säger det sådär förstår jag att jag har varit helt fel ute, fan va pinsamt!Hjalles sa:Precis, skulle vilja se "jekub" och "hyllengren" göra dubblar och tripplar själva när dom tror att dom är så jävla mycket bättre...superunknown sa:Ni är så sjukt untrue, ni vet alla att dubblar och tripplar är illest beat! hellst två olika rotationer i samma dubbel/tripple. gärna mycket spin fast de är ibland cleant att chilla snygga dubblar som t.ex. dumonts front till misty 7.hyllengren sa:jag orkar inte dissa bobby faktiskt, folk kommer ju säga emot mig.. däremot kommer jag quotea allt lundberg säger i denna tråd och säga att han har rätt!
tru!
där är jag faktiskt tvungen att worda dig...superunknown sa:Ni är så sjukt untrue, ni vet alla att dubblar och tripplar är illest beat! hellst två olika rotationer i samma dubbel/tripple. gärna mycket spin fast de är ibland cleant att chilla snygga dubblar som t.ex. dumonts front till misty 7.
där är jag faktiskt tvungen att worda dig...superunknown sa:Ni är så sjukt untrue, ni vet alla att dubblar och tripplar är illest beat! hellst två olika rotationer i samma dubbel/tripple. gärna mycket spin fast de är ibland cleant att chilla snygga dubblar som t.ex. dumonts front till misty 7.
Sanningens ord, inte direkt alla här som får betalt för att åka skidor året runt över hela världen...oskarpedersen sa:haha ni är så avundsjuka för att ni inte har en chans att klara det själva!!
Fett Bobby!
så om man inte gillar något så är man automatiskt avundsjuk? intressant teoriAndy_Ojamae sa:Sanningens ord, inte direkt alla här som får betalt för att åka skidor året runt över hela världen...oskarpedersen sa:haha ni är så avundsjuka för att ni inte har en chans att klara det själva!!
Fett Bobby!
japp ni har ju inte ens sätt klippet innan ni börjar hata!Jekub sa:så om man inte gillar något så är man automatiskt avundsjuk? intressant teoriAndy_Ojamae sa:Sanningens ord, inte direkt alla här som får betalt för att åka skidor året runt över hela världen...oskarpedersen sa:haha ni är så avundsjuka för att ni inte har en chans att klara det själva!!
Fett Bobby!
För att dom är iggy!theoJ sa:av ren nyfikenhet , så vill jag gärna höra vad hyllegren eller jekub har att säga om varför de inte verkar gilla utvecklingen av trick osv?
Bara så du vet, freestyle utövas på skidor. Tänkte bara nämna det eftersom att du verkat ha missat den lilla "parantesen".rickardsmith sa:trippel kork e freestyle de e ine skidor!!!
haha nej en trippel behöver jag faktiskt inte se för att kunna "hata" påoskarpedersen sa:japp ni har ju inte ens sätt klippet innan ni börjar hata!Jekub sa:så om man inte gillar något så är man automatiskt avundsjuk? intressant teoriAndy_Ojamae sa:Sanningens ord, inte direkt alla här som får betalt för att åka skidor året runt över hela världen...