Bootfitter kring Umeå

JockeEN

Medlem
Bootfitter kring Umeå
Hej! Alltså, jag är i stort behov av stor hjälp vad gäller att införskaffa ett par nya pjäxor. Har mega probs med fötter och knölar. Formsprutade liners är nog ett måste känns det som. Finns det någon där ute som kan tipsa om någon i närheten av Umeå. Jag vill nämligen inte ta mitt pick och pack söderut mot sthlm eller Åre enbart för att göra ett par riktigt bra pjäxor. Det är nog dyrt redan....

Hälsningar desperat skidåkare

Bootfitter kring Umeå
Hej,

Rykten säger att Team Sportia i Umeå numera har en pjäxdoktor. Vet inte själv om det stämmer men det är väl bara att kolla med dom 090-71 79 70.

M v h

// Pork

Bootfitter kring Umeå
Pork sa:
Hej,

Rykten säger att Team Sportia i Umeå numera har en pjäxdoktor. Vet inte själv om det stämmer men det är väl bara att kolla med dom 090-71 79 70.

M v h

// Pork
Stadium i centrum lär ha köpt in verktyg för ett par år sen tror jag.

Fast både vad gäller team Sportia och stadium tror jag att de inte får så många timmars boot fittande i månaden och hur blir man då duktig?

Bootfitter kring Umeå
Det är helt riktigt att dom kanske inte gjort så många och att det är meriterande och kompetenshöjande. Men det behöver inte nödvändigtvis vara ett problem. Själv har fått mina pjuck gjorda på Skifix i Boden och dom har gjort många skor och jag själv har varit grymt nöjd alla gånger jag fått hjälp genom åren. Det är ju dock typ 28 mil från Umeå så jag tänkte inte på det i första hand och 28 mil är ju ganska långt även för norrlänningar :)

M v h

// Pork

Bootfitter kring Umeå
Tack för svar hörni! Jag tror dessvärre inte att team sportia eller stadium har tillräckligt med erfarenhet att ta sig ann ett par fötter som mina. Det är ett jävla pussel att fixa vill jag tro... men det skadar iofs inte att kolla läget

Kontakta UHSK var en bra ide. Tack!

Bootfitter kring Umeå
Hur är det med 3`60 grader norr? Nån som har koll? Jag har försökt få tag på dom men det blir inget svar...

Bootfitter kring Umeå
Ta och kolla med Jonas som drev Adrenalin i Luleå annars, han kör fortfarande bootfitting och är skitbra.

bootfitting [at] hotmail.com

Tillbaka
Topp