Boots i Örebro - var kan man prova?

heddalotta

Ny medlem
Har problem med att hitta butiker i IRL..

Testade inne på Core, de hade 50% på det man köpte men ingen som passade fötterna.
Såg några intressanta i Stadiums hemsida men de hade inte dessa skor i Örebro.

Vet någon en butik nära Örebro? Eskilstuna, Västerås eller Karlskoga kanske?

Jag behöööver tips!
Vilka boots passar om man åker främst freeride och varvar med puder? All mountain boots kanske, kollade på Burton Emerald kanske något för mig? De såg breda ut över fötterna - me like.
Jag är visserligen tjej men jag har små MEN breda fötter, så jag måste i princip leta efter herrboots.,
Finns det någon märke som gör rätt små för grabbarna? så det kan vara nåt för mig :)

dött me snowboard i örebro wesc's utbud e sjukt litet men kolla typ skidshopen eller så får du helt änkelt beställa hem på öppetköp!

skidåke är sjukt bra när det gäller skidor, vet dock inte hur det är med snowboard om han ens har något sortiment. dock har jag inte köpt något som finns redan i butiken utan beställt hem skidor och pjäxor genom andra leverantörer, så känns som han skulle kunna beställa hem lite snowboardboots också som du kan prova eller om du redan bestämt dig för ett par! + att han inte brukar ta extra betalt! så kolla upp skid-åke är mitt tips!

Tillbaka
Topp