Bosön eller Orsa

SteezeKing

Medlem
Bosön eller Orsa
Ja som rubriken lyder vilket camp tycker ni är bäst och värför och vilken ska ni åka till om ni åker

själv så vet jag inte bosön är ju najs för de brukar ju komma jacob wester o jon o ligan, men samtidigt så känns de som de är mer respekt och att fler ska till orsa :P, vad tkr ni ?

fred ut !!!!1111oneone!!!11

Bosön eller Orsa
Skillnaden på orsa är både priset, stämningen och själva lägerupplägget

Bosön verkar vara väldigt strikt och uppstyrt, dyrt, man får inte riktigt göra vad man vill när man vill det eftersom dom har någon typ av schema och sen går de inte att sova över.

Orsa är mera ett stort lekläger där alla får vara med, ingen press på någon och alla är där och har skitkul som ett stort kompisgäng, nära till godisaffären och massor av kul grejer (studsmatta,vattenhopp,biograf,tvspel,biljard,beachvolly mm.). Inga bestämda tider på när man ska hoppa vattenhopp eller studsmatta utan man gör det man känner för.

Jag själv har aldrig varit på bosön.. men uppfattningen jag har fått är att de är jäkligt dyrt och uppstyrt.
Medans orsa är mera chill med roligt folk och grym stämning!

jag röstar på Orsa, och tror alla som varit där håller med mig! :)
/jeppe

Senast ändrad:
Bosön eller Orsa
Tror som så att vill man lära sig att göra visa saker så är Bosön bättre vill man ha kul så drar man till Orsa. Bara varit på bosön men lärde mig ett antal tricks. t.ex. backflip frontflip och lite andra grejer som jag tror många har svårt att lära sig snabbt om man inte har lite stake i sig.

Men kan man grunderna till allt tror jag orsa är roligare tbh.

Bosön eller Orsa
är man ute efter att lära sig dubblar skulle jag säga bosön, eftersom hoppet är större!

Men annars så ORSA!!!! Sjukt najs där!

Bosön eller Orsa
Orsa helt klart, Bosön verkar inte alls lika chill. Som Jeppe sa så är det väldigt uppstyrt, sen så skulle jag säga att det är bättre att lära sig trick i Orsa. Pga att det är så posetiv inställning där, alltså alla hjälper varandra där.. Sedan så är hoppet i Orsa perfekt storlek för att träna nya saker, det är stort men inte för stort.

Men framförallt så är det nästan som att åka på riktig snö i inrunnet på Orsa.

Så jag lägger min röst på Orsa

Bosön eller Orsa
Bosön är soft då man kan hoppa varje vecka där och hoppen är stora och man hinner lätt med dubblar. Dock är kickarna sjukt högt ovanför vattnet och det blir hårda nerslag. Dock dyrt!

Orsa verkar mer chill och det viktiga är att ha kul, hoppet är också mer likt det som är i backen.

Själv kommer jag hoppa en gång 1-2 gånger i veckan på Bosön och åka på 5-dagars camp i Orsa.

Bosön eller Orsa
jag var på orsa camp nu i veckan då var det en kille som hade vart på båda och tyckte att orsa ägde bosön
har inte vart i bosön men vet i alla fall att orsa äger sjukt mycket träffar dom skönaste personerna så som jeppenator !
allt med orsa äger helt enklet

Bosön eller Orsa
Vafan ungdomar... Ni kan ju fan inte leka på sommarn, Ni ska inte på nå jäkla lekläger i dalarna. Ni ska på Boot camp. 100% träning 24 timmar om dygnet. Träning ute i det vilda och ren jävla disciplin så ni gråter om det. Inga konstigheter.

http://www.websitefolder.net/ArmyFitness/Boot_Camp_Weekend.asp Nu anmäler ni er annars gör jag det åt er! Helvete...dagens ungdomar. Leka kan ni göra på skol rasten

Senast ändrad:
Bosön eller Orsa
J-rockner sa:
Vafan ungdomar... Ni kan ju fan inte leka på sommarn, Ni ska inte på nå jäkla lekläger i dalarna. Ni ska på Boot camp. 100% träning 24 timmar om dygnet. Träning ute i det vilda och ren jävla disciplin så ni gråter om det. Inga konstigheter.

http://www.websitefolder.net/ArmyFitness/Boot_Camp_Weekend.asp Nu anmäler ni er annars gör jag det åt er! Helvete...dagens ungdomar. Leka kan ni göra på skol rasten
Det där verkar väl inte så farligt?
Du skall bara veta vad vi tvingar dom till här..

Välkomna till Orsa!

Helikon är teh shit, som du skrev Hogizz, så är det ett måste (alltså godisaffär eller vad man skall kalla det)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp