Bosön.

Patrik_L

Medlem
Bosön.
Jag var på Bosön för ett par dagar sedan och tränade lite vatten hopp och studsmatta med Daniel Lotfi.
Det var grymt givande, vissa saker som man gått och klurat på i ett par veckor/månader under vintern fattade man direkt när det var nån som berättade hur man ska göra. Det sparade en hel del smärta mot när man ska testa sej fram själv på vintern.

För er som funderar på å testa !! Gör det .. grymt kul.
bokning på www.dvane.com

Och det bästa av allt, man fick använda pjäxorna effter ett allt för långt uppehåll.

Bosön.
jaG SKULLE INTE TRO ATT BRÄDA ÄR SPECIELLT EFTERTRAKTAT DÄR ... MED TANKE PÅ ATT DANILE LOFTI ÄR JIBBER OCH INTE BRÄDÅKARE SÅ TROR JAG INTE DU HAR SÅ MYCKET ATT LÄRA .. MEN DU KAN JU ALLTID FÖRSÖKA ...
OCH NU NÄR ÄNDÅ ÄMNET BOSÖN ÄR PÅ GÅNG TÄNKTE JAG KANSKE FÖRSÖKA RAGGA MED MIG NÅGON ... ÄR SÅ JÄVLA SUGEN PÅ ATT DRA DIT MEN INTRESSET VAR INTE SÅ STORT SIST SÅ JAG FÖRSÖKER IGEN .. ÄR DET NÅN SOM ÄR INTRESSERAD ATT DRA EN DAG PÅ BOSÖN MED MIG OCH KANSKE NÅN FLER JO HÖR GJÄRNA AV ER.....

Bosön.
Måste bara påpeka att jibber är ett snowboard uttryck som skidåkare har tagit över på senare år. Vilket gör att en Jibber egentligen är en snowboardåkare...

Bosön.
Vet inte om det går att åka med bräda på vatten hoppet men du kanske blir den första .. Studsmatte lektionen tror jag att du har nytta av..

Tillbaka
Topp