AndersGrahn
Medlem
Bra-att-ha-saker på säsong
En kortlek, gummiband och tejp har man alltid nytta av. och en jäkla massa pengar!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Second that, riktigt bra!finken sa:- Tvättlina
- Boken freeskiing av jimmy odén, grymt bra bok ang utrustning, teknik och säkerhet. Kan vara bra att läsa innan och ha med som referens.
Kniven löser ju det problemetmmarcus sa:Där satt den! Äntligen någon som skriver nagelsaxenclnorberg sa:nagelsax!Inte skönt att stoppa ner fötterna med 3m långa naglar i en tajt pjäxa..
Fan, snacka inte skit om tofflorna. Om det är finns en onödig pryl som är nödvändig att ta med så är det just ett par goa tofflor. Dom funkar överallt. I lägenheten, på balkongen, i grannens lägenhet, mataffären, tvätteriet, bageriet, pizzerian, baren, nattklubben, fyllekäkshaket.. Ja i stort sett överallt utom i backen. VärtJibberisch sa:För helvete!
Svenskgodis, hjortonsylt, tvättlinor, gainer bars, havregryn, badtofflor och hårtrimmer? Stavmixer!? Vad fan är det frågan om? Glöm för all del inte morgonrocken, locktången, vuxenblöjan och att eftersända \"Svensk damtidning\".
Ni 90-talister (antar att ni är 90-talister) skrämmer mej. Det här måste stoppas här och nu.
Lista i prio-ordning;
- Preventivmedel (Speciellt om man åker till u-landet Frankrike. Svensk kvalitetsgummi är oöverträffbar.)
- Kontantamedel
- Skidutrustning -bas (inklusive ett par extra \"extreme freeride skisocks)
- Fernet (köpes med fördel vid färjeläget på vägen ner)
- Voltaren (kräm och tabletter för backen), Citadon (för kvällen) och \"koltabletter\" (för magen).
- Silvertejp
- Rejäla skor
- Mindre rejäla skor
- Böcker (speciellt om man åker till u-landet Frankrike)
- Dator (speciellt om man åker till u-landet Frankrike)
- TP
- Kortlek (speciellt om man åker till u-landet Frankrike)
I've got one word for you! Extreme Freeride Ski socksvictorvictor sa:Fan, snacka inte skit om tofflorna. Om det är finns en onödig pryl som är nödvändig att ta med så är det just ett par goa tofflor. Dom funkar överallt. I lägenheten, på balkongen, i grannens lägenhet, mataffären, tvätteriet, bageriet, pizzerian, baren, nattklubben, fyllekäkshaket.. Ja i stort sett överallt utom i backen. VärtJibberisch sa:För helvete!
Svenskgodis, hjortonsylt, tvättlinor, gainer bars, havregryn, badtofflor och hårtrimmer? Stavmixer!? Vad fan är det frågan om? Glöm för all del inte morgonrocken, locktången, vuxenblöjan och att eftersända \"Svensk damtidning\".
Ni 90-talister (antar att ni är 90-talister) skrämmer mej. Det här måste stoppas här och nu.
Lista i prio-ordning;
- Preventivmedel (Speciellt om man åker till u-landet Frankrike. Svensk kvalitetsgummi är oöverträffbar.)
- Kontantamedel
- Skidutrustning -bas (inklusive ett par extra \"extreme freeride skisocks)
- Fernet (köpes med fördel vid färjeläget på vägen ner)
- Voltaren (kräm och tabletter för backen), Citadon (för kvällen) och \"koltabletter\" (för magen).
- Silvertejp
- Rejäla skor
- Mindre rejäla skor
- Böcker (speciellt om man åker till u-landet Frankrike)
- Dator (speciellt om man åker till u-landet Frankrike)
- TP
- Kortlek (speciellt om man åker till u-landet Frankrike)
Här snackar vi sjuka allround egenskaper.
Funkar de inte i backen? Harr du inte Dynafit-inserts på dina tofflor?victorvictor sa:Fan, snacka inte skit om tofflorna. Om det är finns en onödig pryl som är nödvändig att ta med så är det just ett par goa tofflor. Dom funkar överallt. I lägenheten, på balkongen, i grannens lägenhet, mataffären, tvätteriet, bageriet, pizzerian, baren, nattklubben, fyllekäkshaket.. Ja i stort sett överallt utom i backen. Värt
Jag körde ju på dom jag fick av DJ Hagamannen från "Hotel Crooown" som Agnes så fint uttryckte det, och dom hade ju fan inte det. Ska kika på nya till vintern. Har conrad några till bra pris tro?lgrstdt sa:Funkar de inte i backen? Harr du inte Dynafit-inserts på dina tofflor?victorvictor sa:Fan, snacka inte skit om tofflorna. Om det är finns en onödig pryl som är nödvändig att ta med så är det just ett par goa tofflor. Dom funkar överallt. I lägenheten, på balkongen, i grannens lägenhet, mataffären, tvätteriet, bageriet, pizzerian, baren, nattklubben, fyllekäkshaket.. Ja i stort sett överallt utom i backen. Värt
Jag körde på ett par från Hilton i början av vintern. De var inget vidare. Jag uppgraderade mig till ett par riktiga Jesustofflor i mitten av säsongen och de fungerar kanon. Kan nog fixa ett par åt dig till riktigt schysst pris.victorvictor sa:Jag körde ju på dom jag fick av DJ Hagamannen från "Hotel Crooown" som Agnes så fint uttryckte det, och dom hade ju fan inte det. Ska kika på nya till vintern. Har conrad några till bra pris tro?lgrstdt sa:Funkar de inte i backen? Harr du inte Dynafit-inserts på dina tofflor?victorvictor sa:Fan, snacka inte skit om tofflorna. Om det är finns en onödig pryl som är nödvändig att ta med så är det just ett par goa tofflor. Dom funkar överallt. I lägenheten, på balkongen, i grannens lägenhet, mataffären, tvätteriet, bageriet, pizzerian, baren, nattklubben, fyllekäkshaket.. Ja i stort sett överallt utom i backen. Värt
eller bara en jäkligt precis och smidig sax. man måste ha något att trimma mustachen med!mmarcus sa:Där satt den! Äntligen någon som skriver nagelsaxenclnorberg sa:nagelsax!Inte skönt att stoppa ner fötterna med 3m långa naglar i en tajt pjäxa..
Enig med dig...Glisseur sa:[sur gubbjävel]Helt seriöst, det enda förutom skidutrustningen som behövs är ett par strömadapters om man åker till ett land som inte kör med samma standard som Sverige. Kanske några böcker. Skit i allt annat krafs. Umgås istället med dom människorna som finns på plats, ät maten som erbjuds där du är, svårare än så är det inte. Sverige har inte svaret på livets alla småproblem tvärt emot vad många i vårt land tror. Snön kommer knappast bli bättre eller du orkar fler åk än localsen bara för att du släpat med dig tre säckar svenskt havregryn ner till Alperna.[/sur gubbjävel]
Man kan summera det hela med att ni ska åka skidor.LawndartGustav sa:och lämna datorn hemma! (eller iaf all film och serier!!!) Film kan ses på TV, då kanske ett nytt språk ingår![]()
Ska jag ta åt mig? hahaTompan14 sa:Man kan summera det hela med att nittiotalister helst inte bör åka iväg utan mamma.