bra trix å kunna för att göra en bra film?

• Trådstartare Trådstartare Akz
  • Start datum Start datum

Akz

Ny medlem
Tja!

ja kan allt de där me misty, side,back, cork osv... men vad e
riktigt bra?? vill lägga in en film, men glömmer alltid vad ja kan :S

Så säg va som e bra och hur man gör de för att få bra betyg! ;)

PS!// de e studsmatta ja snackar om...

Senast ändrad:
En film handlar inte bara och trixen!! Som många tror..
För att få en bra film i mina ögon ska man ha en bra story, redigering, ett bra låtval, GLÄDJE och massor av bra trix.

HÄR HAR DU ALLT SOM MAN BEHÖVER FÖR EN BRA FILM... OM jag inte missat ngt!!!

lycka till.... Jull3j

nej ja vet att det inte bara handlar om trixen...
men jag frågade vilka trix som e bra osv, ja vet de där me redigering och de du sa...

Bra trix är ju 540 med snygga grabs och alla olika snyrrar. Du kan kanske ha en spiken där du sattsar som fan men inte många... Sattsa på mkt grabar och flatspins och allt möjilgt.. Lägg till en 180 på lincon kanske 360 så att du utvecklar dina trix...

Akz sa:
nej ja vet att det inte bara handlar om trixen...
men jag frågade vilka trix som e bra osv, ja vet de där me redigering och de du sa...
det e ju liksom svårt o säga!
tror inte det spelar nån större roll:/...det viktiga är nog precis det som julle3j skrev

fast för att filmen ska bli rolig o kolla på så måste det ju vara variation så kan man inte så många trick får man väl helt enkelt göra en kort, o kan man många trick då blir det en lång!

gör bara ditt bästa och fösök utvecklas,
sen får du ju se hur långt det räcker? sen är det ju mer än bara hoppningen som sagt..

okej.. men asså ja menar om ni tycker nåt spec trick e snyggt å sådär och hur man gör dom :)

Jull3J sa:
Bra trix är ju 540 med snygga grabs och alla olika snyrrar. Du kan kanske ha en spiken där du sattsar som fan men inte många... Sattsa på mkt grabar och flatspins och allt möjilgt.. Lägg till en 180 på lincon kanske 360 så att du utvecklar dina trix...
Du fattar att de e studsmatta han snackar om va?

btw kolla på no gravitys sommarfilmer, dom är fyllda me bra trick.

Senast ändrad:
Viktigaste med en bra studsmatte film är att man hoppar så lite studsmatta som möjligt

Ser hellre på långsamma flats och cork 5or än dubbelcork till ryggen... Grabar på allt eller väl tydliga no grabs, så länge man ser att det är med flit.

Tycker de flesta studsmattefilmerna blir riktigt dåliga, men gör ett försök!

Tillbaka
Topp