Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
titta på filmen som jag har som favorit så ser du! 2 rätt sköna hopp som är dugligt stora för typ 5or, 7or osv .. Finns 1 flatbox + 2 boxar som är ihopsatta till ett flatdown + ett fett rostigt downrail och rainbow ..linder sa:Hur ser parken ut nu?
Kollar man hemsidan kan man ju bara se bild på häftiga pojkar i luften istället för bilder på featursena :/
Antar att det även finns mindre hopp också?pege sa:titta på filmen som jag har som favorit så ser du! 2 rätt sköna hopp som är dugligt stora för typ 5or, 7or osv .. Finns 1 flatbox + 2 boxar som är ihopsatta till ett flatdown + ett fett rostigt downrail och rainbow ..linder sa:Hur ser parken ut nu?
Kollar man hemsidan kan man ju bara se bild på häftiga pojkar i luften istället för bilder på featursena :/
ja, det finns 4 st mindre hopp som är lite konstiga men : b när jag var där senast(jullovet) var den inte speciellt stor, vet inte hur den är nu men jag ska upp på torsdag. Ja, det tycker jag med :s snackat med parkansvarige men får se vad han säger.linder sa:Antar att det även finns mindre hopp också?pege sa:titta på filmen som jag har som favorit så ser du! 2 rätt sköna hopp som är dugligt stora för typ 5or, 7or osv .. Finns 1 flatbox + 2 boxar som är ihopsatta till ett flatdown + ett fett rostigt downrail och rainbow ..linder sa:Hur ser parken ut nu?
Hur är kicken till bigairbagen? :D
Samt lite dåligt att dom inte fått upp fler boxar/rails :S