Branäs säsong 2010/2011

madaah

Ny medlem
Branäs säsong 2010/2011
Hej alla Skidfantaster!
Tänkte bara höra om det är några fler som har tänkt att säsonga uppe i branäs i vinter?

Peace

Branäs säsong 2010/2011
Det blir lite skiduthyrning/lift, boende har jag inte en aning om ännu faktiskt men det får jag nog snart reda på:) Vad ska du göra? första året där uppe?

Branäs säsong 2010/2011
Okej. Det blir nog hur trevligt som helst. Hyran brukar det alltid vara roliga och trevliga människor. Jag skall jobba i skidskolan. Det blir faktiskt mitt fjärde år i vinter. Så man är nästan rutinerad :)

Branäs säsong 2010/2011
Nä det har jag inte! Har bara gjort steg ett i den norska skidskolan! Så jag ska få slao 1 och 2. Hoppas på en fin säsong! Drar in till Gbg idag för att kolla på nya pjäxor och skidor! :)

Branäs säsong 2010/2011
Okej. Vart har du jobbat innan då? Det kommer bli en grym säsong i vinter! Inte illa, vad för pjäxor och skidor har du tänkt köpa då? :)

Branäs säsong 2010/2011
Jag har jobbat på Liseberg! Ja tror att det blir ett par salomon spk kaos och ett par candie pow och ett par griffon shizo bindningar typ'! :D

Branäs säsong 2010/2011
Ni som har lite rutin:

Hur är det med festandet i Branäs?
Hiss eller diss? :)

Om diss; finns där något ö.h.t?
Om hiss; var ska man dra?

Tack på förhand!

Branäs säsong 2010/2011
Hur ser parken ut nu?

Kollar man hemsidan kan man ju bara se bild på häftiga pojkar i luften istället för bilder på featursena :/

Branäs säsong 2010/2011
linder sa:
Hur ser parken ut nu?

Kollar man hemsidan kan man ju bara se bild på häftiga pojkar i luften istället för bilder på featursena :/
titta på filmen som jag har som favorit så ser du! 2 rätt sköna hopp som är dugligt stora för typ 5or, 7or osv .. Finns 1 flatbox + 2 boxar som är ihopsatta till ett flatdown + ett fett rostigt downrail och rainbow ..

Branäs säsong 2010/2011
pege sa:
linder sa:
Hur ser parken ut nu?

titta på filmen som jag har som favorit så ser du! 2 rätt sköna hopp som är dugligt stora för typ 5or, 7or osv .. Finns 1 flatbox + 2 boxar som är ihopsatta till ett flatdown + ett fett rostigt downrail och rainbow ..
Antar att det även finns mindre hopp också?
Hur är kicken till bigairbagen? :D
Samt lite dåligt att dom inte fått upp fler boxar/rails :S

Branäs säsong 2010/2011
linder sa:
pege sa:
linder sa:
Hur ser parken ut nu?

Antar att det även finns mindre hopp också?
Hur är kicken till bigairbagen? :D
Samt lite dåligt att dom inte fått upp fler boxar/rails :S
ja, det finns 4 st mindre hopp som är lite konstiga men : b när jag var där senast(jullovet) var den inte speciellt stor, vet inte hur den är nu men jag ska upp på torsdag. Ja, det tycker jag med :s snackat med parkansvarige men får se vad han säger.

Branäs säsong 2010/2011
Nu när säsongen är igång, är det nå spännande människor som jobbar i Branäs ? ;)

Tillbaka
Topp