Hasse_Lindborg
Aktiv medlem
Brant läggs ner
http://outsideonline.se/2009/12/06/toppmote-med-bildbevis/ Outside är den enda svenska friluftstidningen som ens försöker sig på att skriva nån form av kritiska eller granskande artiklar. Anneli Pompe är väl en ganska harmlös äventyrare särskilt om man jämför med andra svenska kufar som Fredrik Sträng och Johan Ernst NilsonTompan14 sa:Synd, jag gillade Brant. Outside går "fetbort", bara en sån sak som att de är stolta över att sponsra Pompe gör ju att man inte vill skänka en enda krona till dem...
Active Escape? Escape360s skidtidning.Tomtefar sa:Såg en ny tidning på pressbyrån med bl.a. reportage om haute route, minns inte vad den hette, kan kanske vara kommande efterföljaren?
Old news. Det går inte att bevisa att hon hade uppsåt. Att diskussionen dessutom förs på utsidans klättringsforum där Sveriges förmodligen största mobb av självutnämnda experter hänger gör ju inte saken bättre. Lika mycket handlar om att en liten mobb alpina klättrare (som ändå hatar alla som inte klättrar alpin stil) försöker kampanja mot andra klättrare och sedan hänger hela skaran okunniga intressenter på.Tompan14 sa:
Finns att beställa i digitalt format väldigt billigt på zinio.com, typ 1$/nummergreggan sa:Om någon bara kunde översätta Friflyt till det internationella språket svenska så skulle allt vara frid och fröjd!
Jag kan även rekomendera Powder Magazine som faktiskt blir riktigt prisvärd som prenumeration!
Föredömligt!Tomtefar sa:Finns att beställa i digitalt format väldigt billigt på zinio.com, typ 1$/nummergreggan sa:Om någon bara kunde översätta Friflyt till det internationella språket svenska så skulle allt vara frid och fröjd!
Jag kan även rekomendera Powder Magazine som faktiskt blir riktigt prisvärd som prenumeration!
Tycker tyvärr inte den är lika lättläst som pappersformatet, men å andra sidan så ligger den inte och tar plats.