Hans_Lundblom
Ny medlem
Branta korridorer med UCPA
Jag kollade lite i UCPA´s nya katalog och där fanns det två resealternativ som lät intressanta. Det ena kallade dom för Branta korridorer och det andra Upptäcksfärd i Mont Blancmassivet. Vad jag undrade är om det är någon här som har som har varit med på något av dessa och hur ni tyckte att det var.