Briancon/Serre
Tja!
Funderar på att åka med Nortlander till Serre på en sista minuten, och märkte att man bor i Briancon. Någon som har erfarenhet av att bo där, är det jobbigt att ta sig över till Serre 1400? Mycket liftköer på morgnarna? Vad är det för by? Finns det bra skidåkning på Briancon-sidan?
Tack på förhand!
Funderar på att åka med Nortlander till Serre på en sista minuten, och märkte att man bor i Briancon. Någon som har erfarenhet av att bo där, är det jobbigt att ta sig över till Serre 1400? Mycket liftköer på morgnarna? Vad är det för by? Finns det bra skidåkning på Briancon-sidan?
Tack på förhand!